تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۵۵۳۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در یک دیدار پرحاشیه
صنایع پتروشیمی ماهشهر در واپسین لحظات از شکست خانگی گریخت
تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر در یک دیدار پرحاشیه از یک شکست خانگی گریخت و تیم افرای خلیج فارس را مغلوب کرد.
تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور عصر امروز در ورزشگاه بعثت میزبان تیم افرای خلیج فارس تهران بود.

در این دیدار که به قضاوت محمدجواد زارع به عنوان سرداور، محمود اولیازاده به عنوان داور اول و مهدی آقاجانی به عنوان داور دوم برگزار شد، امیر امینی، علی اموری‌نژاد، یونس لاله‌زاده، وحید بروجردی و محمد دباکونه پنج بازیکن آغازکننده مسابقه برای تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر و صالح فروتن، رسول مظفری، فرید زرقی، لوکا پتکوویچ و حسین رحمتی نیز پنج بازیکنی بودند که حسن نگهداری به عنوان آغازکننده این دیدار برای تیم افرای خلیج فارس تهران به میدان فرستاده بود.

بازیکنان تیم افرای خلیج فارس در همان ابتدای دیدار و با نخستین توپی که تصاحب کردند یک پرتاب دو امتیازی را وارد سبد تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر کردند تا شاگردان علی توفیق متوجه شوند یک دیدار خانگی سخت را در پیش دارند.

هرچند برای دقایقی کوارتر نخست این مسابقه پایاپای دنبال شد اما در ادامه بازیکنان تیم افرای خلیج فارس توانستند این کوارتر را با نتیجه 28 بر 19 به سود خود رقم بزنند.

اما در کوارتر دوم بازیکنان تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر که از حمایت خوب هواداران و تماشاگران با تعصب ماهشهری بهره می‌بردند توانستند بازی بهتری از خود به نمایش گذاشته و نتیجه این کوارتر را 17 بر 13 به سود خود رقم بزنند تا اختلاف امتیازات کاهش پیدا کرده و نیمه نخست با نتیجه 41 بر 36 به سود تیم میهمان خاتمه پیدا کند.

اما در نیمه دوم و کوارتر سوم این دیدار که حاشیه‌های فراوانی در پی داشت بازیکنان دو تیم در یک صحنه به شدت با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند که غائله با وساطت مسئولان دو تیم خاتمه پیدا کرد.

نتیجه این درگیری دیسکالیفه و اخراج شدن فرید حقایقی از تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر و وحید دلیرزهان از تیم افرای خلیج فارس بود.

نتیجه این کوارتر 16 بر 13 به سود تیم افرای خلیج فارس رقم خورد.

در این کوارتر محمد دباکونه از تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر چندین درگیری کوچک با بازیکنان تیم حریف پیدا کرد.

در کوارتر چهارم و پایانی این دیدار نیز تماشاگران ماهشهری شاهد یک مسابقه بسیار جذاب و پرهیجان بودند که ثانیه‌های پایانی آن تیم پیروز میدان را مشخص کرد.

در این کوارتر در حالی که تا دقایق پایانی تیم افرای خلیج فارس از میزبان خود پیش بود و می‌رفت که یک شکست خانگی دیگر را به تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر تحمیل کند اما مردان علی توفیق در واپسین لحظات نبض بازی را در اختیار گرفته و موفق شدند تیم افرای خلیج فارس را با نتیجه 69 بر 67 شکست داده و ششمین برد خود در این دوره از رقابت‌ها را به دست آورند.

کوارتر پایانی این مسابقه 20 بر 10 به سود ماهشهری‌ها رقم خورد.

تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر با این پیروزی با 22 امتیاز دو پله صعود کرد و در مکان ششم جدول رده‌بندی این مسابقات ایستاد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار