تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۵۵۳۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در سینما هلال اهواز
چهارمین جشنواره فیلم عمار خوزستان به کار خود پایان داد
شامگاه دوشنبه، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم عمار خوزستان در سینما هلال اهواز برگزار شد.

دبیر جشنواره فیلم استانی عمار در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این جشنواره به مدت سه روز در این سینما برگزار و با استقبال گسترده مردم روبه رو شد.

عبدالرضا رستمی‌فر تصریح کرد: آثار جشنواره فیلم عمار همزمان با مرکز استان در 17 شهرستان دیگر و در قالب 304 مرکز فرهنگی به اکران رسید و فیلم‌های مختلفی را به تصویر کشید.

وی افزود: در مجموع  250 اثر شامل مستند، کلیپ، تیزر و فیلم سینمایی و داستانی با موضوعات انقلاب اسلامی، جنگ نرم، اجتماعی و حوزه دفاع مقدس و بین‌الملل در این جشنواره پخش و اکران شد.

در پایان این مراسم فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» اثر انسیه شاه‌حسینی به نمایش درآمد و لوح تقدیر برای قدردانی از زحمات این اثر که برگرفته از زندگی شهید علم‌الهدی بود نیز تقدیم شد.

همچنین در بخشی دیگر از مراسم لوح تقدیر به تهیه‌کننده فیلم سینمایی زیباتر از زندگی و برخی منتخبان این جشنواره اعطا شد.

فریدون آرش نیز صاحب اثر «مسجد کلیسا نیست» و نبهانی صاحب اثر «شیخ شریف» نیز لوح تقدیر را دریافت کرده و مورد تشویق حاضران قرار گرفتند.

*برگزاری جشنواره فیلم عمار در 1001 کانون فرهنگی مساجد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: از همه هنرمندانی که در این جشنواره حضور پیدا کردند تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم در سال‌های بعد شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشنواره باشیم.

حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر بیان کرد: امید می‌رود در سال آینده با فعالیت‌های مستمر کانون‌های فرهنگی مساجد اکران جشنواره فیلم عمار در یک‌هزار و یک کانون فرهنگی مساجد در سطح استان برگزار و آثار انقلابی به نسل جوان معرفی شود.

در این مراسم همچنین به خانواده شهید علم‌‌الهدی که در این جشنواره حضور داشتند توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لوح تقدیر تقدیم شد.

جشنواره استانی فیلم عمار به همت مرکز فرهنگی رسانه بیداری برگزار شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار