تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۵۵۴۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ برتر بسکتبال/جوش و خروش پتروشیمی‌ درهفته شانزدهم
در هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال هر دو تیم پتروشیمی بندر امام و ماهشهر در برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.

در این هفته از رقابت‌ها دو تیم پتروشیمی بندر امام و پتروشیمی ماهشهر در برابر حریفان خود به میدان رفتند که سهم هر دو تیم کسب نتیجه پیروزی بود.

در یکی از بازی‌های مهم هفته شانزدهم تیم صدرنشین پتروشیمی بندر امام در برابر تیم انتهای جدولی نیروی زمینی تهران قرار گرفت.

پتروشیمی ماهشهر در حالی در این دیدار در برابر حریف خود قرار گرفته بود که از 15 دیدار گذشته خود 15 برد را در کارنامه ثبت و تنها تیم بدون باخت لیگ برتر بود.

این تیم که مدافع عنوان قهرمانی نیز محسوب می‌شود در این فصل نیز مدعی شماره یک کسب مقام قهرمانی محسوب می‌شود و تا بدین جا همه حریفان خود را شکست داده است.

شاگردان مهران حاتمی در هفته شانزدهم در برابر نیروی زمینی قرار گرفتند که وضعیت چندان جالبی در جدول ندارند و بر این اساس با ارائه یک بازی برتر موفق شدند حریف خود را با نتیجه 88 بر 59 مغلوب و شانزدهمین برد خود را در این فصل جشن بگیرند و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنند.

در یکی دیگر از بازی‌های این هفته و در بندر ماهشهر تیم صنایع پتروشیمی این شهر در برابر حریف خود افرای خلیج فارس به میدان رفت.

این دیدار تقابل دو تیم همسایه رده هشتم و نهم جدول بود و به‌همین منظور کسب برد در این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار بود.

بازی دو تیم نیز در طول چهار کوارتر بسیار نزدیک دنبال شد اما در نهایت این تیم میزبان بود که موفق شد با نتیجه نزدیک 69 بر 67 حریف خود را مغلوب کند.

پتروشیمی ماهشهر با این برد جمع امتیازات خود را به 22 رساند و در رده هشتم جدول قرار گفت و افرا نیز با 21 امتیاز رده نهم را در اختیار دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار