تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۵۵۴۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس خبر داد
تامین اعتبار برای راه‌اندازی فاز 2 پالایشگاه آبادان
محمدسعید انصاری امروز اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، اعتبار مورد نیاز برای راه اندازی فاز 2 پالایشگاه این شهر تامین شده است.

وی اضافه کرد: این پروژه مدت‌ها بود که درگیر تکمیل و راه اندازی بوده و در همین راستا تعداد زیادی از مردم و به ویژه جوانان از ما پرس وجو می‌کردند که فاز 2 پالایشگاه چه زمانی راه اندازی و افتتاح خواهد شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این خبر خوش برای شهروندان است که در صورت راه اندازی این فاز پالایشگاهی حدود 5 هزار نفر مشغول کار می‌شوند و این مهم کمک زیادی به کاهش بیکاری خواهد کرد.

وی همچنین عنوان کرد: این شهرستان ظرفیت‌های بی‌نظیری در بخش‌های مختلف دارد و در صورت توجه مسئولان ملی و استانی و سرازیری اعتبار مطمئنا روند رو به رشد بیشتری به خود خواهد گرفت.

انصاری ادامه داد: امروزه متاسفانه شاهدیم در هر خانه آبادانی یک یا دو جوان بیکار داریم که ما مسئولان باید برای رفع دغدغه‌های آنها تلاش کنیم.

وی در پایان ابراز داشت: از مسئولان انتظار داریم در صورت راه اندازی این فاز، جذب نیروهای بومی را در دستور کار قرار دهند زیرا به اندازه کافی بیکار در این منطقه داریم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار