تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۵۵۴۳۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیا سرنوشت «لوله سازی خوزستان» در انتظار «شرکت لوله سازی اهواز» است؟
اخبار رسیده حکایت آن دارد که عدم پرداخت بدهی ها به برخی بانک ها کار را بدانجا رسانده که یکی از بانک ها بابت وصول مطالبات خود در حال ضبط تضامین ارائه شده توسط شرکت - منازل این شرکت در نیوساید اهواز - است / به هر حال از مسئولین محلی و کشوری انتظار می رود با حساسیت بیشتری وضعیت این شرکت را مورد نظر داشته و با اقدامات پیشگیرانه از ورشکستگی وفروش دارایی های این شرکت که نهایتا به بیکاری 3000 نفر پرسنل آن منجر خواهد شد جلوگیری نمایند تا این شرکت به سرنوشتی مشابه شرکت لوله سازی خوزستان دچار نگردد
خوزنیوز: شنیده های خبرنگار خوزنیوز حکایت دارد شرکت لوله سازی اهواز این روزهای حال و روز خوشی ندارد و عدم پرداخت  پرداخت اقساط وام های دریافتی مشکلاتی را برای این شرکت ایجاد کرده است.

شرکت لوله سازی اهواز

شرکت لوله سازی اهواز، بزرگترین تولید کننده لوله های نفت وگاز در کشور و خاور میانه به دلیل مشکلات مدیریتی و کم توجهی سهامداران  آن (شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت) و عدم پرداخت مطالبات شرکت توسط مشتریان و عدم حمایت دولت از تولیدات داخلی در وضعیتی نامناسب قرارگرفته  است.

اخبار رسیده حکایت آن دارد که عدم پرداخت بدهی ها به برخی بانک ها کار را بدانجا رسانده که یکی از بانک ها بابت وصول مطالبات خود در حال ضبط تضامین ارائه شده توسط شرکت - منازل این شرکت در نیوساید اهواز -  است.

به هر حال  از مسئولین محلی و کشوری انتظار می رود با حساسیت بیشتری وضعیت این شرکت  را مورد نظر داشته و با اقدامات پیشگیرانه  از ورشکستگی وفروش دارایی های  این شرکت که نهایتا به بیکاری 3000 نفر پرسنل آن منجر خواهد شد جلوگیری نمایند تا این شرکت به سرنوشتی مشابه شرکت لوله سازی خوزستان دچار نگردد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
11
بعداز 8سال خداروشکر خوز نیوز از این اوضاع بد شرکت خبر داد نیروهای شرکت نفت منظورم رسمی های لوله سازیه که استخدام نفت هستند اما در لوله سازی مشغول به کار هستند.مربوط به زمانی میشه که لوله سازی زیر نظر شرکت نفت بود.خلاصه این شرکت قریب به 8 ساله که یه روز خوش ندیده حتی نهار هم به پرسنلش نمی ده حقوقشون هم 1ال 2ماه عقبه بطوری که پرسنل حساب از دستشون در می ره که کی حقوق دادن اگر نمی تونن اداره کنن طبق قانون دوباره برگرده به دولتی یا یه هیت مدیره کاربلد ودلسوز کار رودست بگیرن آخه بیمه کجا صنعت کجا چه بسا افرادی که باوضع بد شرکت پیش از موعد رفتن نه تصفیه حسابشون رو بموقع دادن ونه ......... این قصه دراز است انشا الله امید است که دولت تدبیر وامید تدبیری بیاندیشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
3
8
سلام همین تابلویی که سردر شرکته می دونید چقدر بابتش هزینه شده؟ متاسفانه ضعف مدیریتی همینه دیگه.
سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
10
نظر ناشناس1 کاملا مورد تاییده. به خدا دیگه آدم ناراحتی اعصاب میگیره شرکتی که یه زمانی به خاطر افزایش تولید اینقد پاداش و ارزاق می داد که آدم نمی دونست چکارشون کنه و حالا این شده وضع شرکت.؟؟؟ این شرکت برای دوام خودش فقط می بایست به دامن نفت برگرده چراکه بدبختی شرکت از زمان خصوصی شدنش شروع شد.اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Finland
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
3
6
سلام پاداش این پرسنل که از نفته روبهشون نمی دن فقط یه حقوق خشک وخالیه همین میشه که قراردادی های این شرکت از رسمی هاش بیشتر می گیرن باوجود اینکه پرسنل رسمی حداقل 28 سال سابقه کار دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
1
7
از مسئولین محترم و بزرگوار خواهشمندم فکر حل این موضوع باشند تا این همه نیرو بیکار نشوند
:
:
:
آخرین اخبار