تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۵۵۴۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روایت مشحون از جدایی غم‌انگیز افشارزاده
عضو هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: کیومرث هاشمی یکی از مدیران موفق و خوش‌نام ورزش است و بعید می‌دانم با حضور او دیگر خبری از اختلافات گذشته باشد.
محمود مشحون در مورد برگزاری مجمع کمیته ملی المپیک و انتخابش به عنوان عضو هیئت اجرایی اظهار داشت: آن چیزی که همه شاهد بودند، مجمعی آزاد و بدون حاشیه برگزار شد و از رفتار وزیر ورزش و جوانان نیز ارزشمند بود که هیچ گونه دخالتی از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت نگرفت.

وی ادامه داد: اعضای مجمع به کسی که اعتماد داشتند، رای دادند و حتما هم شایسته ترین فرد را انتخاب کردند. من از هم از دوستانی که به من رای دادند یا ندادند تشکر می‌کنم. امیدوارم در چهار سال آینده با قدرت بیشتری کار کرده و کمبودها را برطرف کنیم. مطمئناً با حضور افراد جدید افکار جدیدی هم وارد کمیته ملی المپیک خواهد شد و خوشبختانه افرادی هم که انتخاب شدند، همه مصمم هستند که ورزش ایران را به جلو پیش ببرند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص انصراف افشارزاده عنوان کرد: او با کناره گیری‌اش به نوعی اشک همه را درآورد و نبود او قطعا اثرگذار خواهد بود. او پهلوان وار و قدرتمندانه و با حسن نظر و افکار جایگاه خود را به شخص دیگری داد. بیش از 40 سال است که او را می‌شناسم و می‌دانم در مدتی که در کمیته ملی المپیک بود چه زحماتی کشید.

وی ادامه داد: شاهرخ شهنازی هم که دبیرکل جدید انتخاب شده است از بزرگان ورزش است و اعتبار زیادی دارد و می‌تواند به خوبی سکان کشتی پر تلاطم ورزش را به خوبی در دست بگیرد.

مشحون در خصوص اینکه به نظر می‌رسید شما از علی آبادی دلخوری داشتید و نبود او را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: هرکسی برای خود هدفی دارد و تلاش می‌کند و صلاح کار خود را بهتر می‌داند. من هم همیشه سعی کردم هرجایی که قرار می‌گیرم مثمر ثمر باشم.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در مورد اینکه چه قدر امیدوارید اختلاف های دوره گذشته تکرار نشود، گفت: بعید می‌دانم دیگر اختلافی وجود داشته باشد، چون کیومرث هاشمی بسیار شخص مسلط و مدیری موفق است و هرجا بوده است کارهای خوبی انجام داده و جایگاه خود را پربار به مدیر بعدی تحویل داده است.
:
:
:
آخرین اخبار