تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۵۵۴۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرکی: به دنبال صدرنشینی بودیم/پنالتی ما گم شد
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان پس از پیروزی تيمش برابر مس کرمان گفت: در این بازی به دنبال صدرنشینی بودیم.

 حسین فرکی در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار تیمش مقابل مس کرمان اظهار کرد: ما به دنبال سه امتیاز بودیم و به آن نيز رسیدیم. می‌دانستیم بازی دشواری پیش رو داریم که چنین هم شد.

وی با بیان این‌که ما در این بازی به دنبال صدرنشینی و حریف به دنبال نباختن بود، ادامه داد: به هر حال ما در این دیدار تلاش کردیم و به هدف اصلی‌مان هم رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: در نیمه دوم وقتی که به گل رسیدیم، کمی راحت‌تر بازی کردیم ولی به خاطر این‌که می‌دانستیم یک گل پشتوانه خوبی نیست، حملات خود را بیشتر کرديم ولی متاسفانه از موقعیت‌هایمان بهره نبردیم که این موضوع من را نگران کرد.

وی در ادامه درباره صحنه‌ای که در دقیقه 81 بازی برای تیمش به وجود آمد، عنوان کرد: درمورد این صحنه باید کارشناسان امر داوری نظر دهند اما من می‌گویم پنالتی ما گم شد. این اعتقاد را هم دارم که تیم داوری قضاوت خوبی داشت.

فرکی در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص حضور این تیم در جام‌حذفی، بیان کرد: برای جام‌حذفی نیز تلاش می‌کنیم تا موفق باشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر نیمکت‌نشینی عبدالله کرمی در این دیدار، گفت: کرمی مصدومیت داشت و من به او استراحت دادم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان هم‌چنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص رضایت او از عملکرد آرش افشین در این دیدار، خاطرنشان‌کرد: از افشین بسیار راضی هستم، چرا که او در خدمت تاکتیک تیم بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار