تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۵۵۴۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مظلومی:نتوانستیم سرعت فولاد را بگیریم
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: حضورم در مس بی‌تاثیر نبوده است اما اسیر اشتباهات فردی شدیم.

پرویز مظلومی عصر دیروز در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و مس کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بچه‌های ما در این دیدار تلاش زیادی را انجام دادند و من از تلاش آنها راضی هستم با این وجود از نوع بازی که انجام دادیم راضی نیستم.

وی افزود: عامل اصلی گل خوردن ما در این دیدار غفلت مدافعان ما بود ضمن اینکه نباید از کنار بازی خوب فولادی ها در این دیدار به راحتی گذشت.

سرمربی مس کرمان ادامه داد: در مجموع ما نتوانستیم در مقابل سرعت فولادی‌ها ایستادگی کنیم و من این برد را به تیم فولاد تبریک می‌گویم.

مظلومی تصریح‌کرد: موقعیت‌هایی که در این دیدار نصیب تیم فولاد خوزستان شد به دلیل اشکالاتی است که در تیم ما وجود داشت.

وی اضافه‌کرد: البته باید این نکته را اشاره کنم که ما چهار روز قبل یک بازی سنگین 120 دقیقه‌ای را در جام حذفی انجام دادیم که این مسئله در عملکرد تیم تاثیرگذار بود.

سرمربی مس کرمان خاطرنشان‌کرد: خستگی در ساق پای بازیکنانم مشهود بود و در نتیجه نتوانستیم گل خورده را در این بازی جبران کنیم.

وی با بیان اینکه من می‌گویم که ما خوب بازی می‌کنیم اما بد نتیجه می‌گیریم، گفت: اگر مسئولان باشگاه مس کرمان تصور می‌کنند کسی بهتر از من می‌تواند این تیم را از  سقوط نجات دهد او را جایگزین من کنند.

وی با اشاره به اینکه حضورم در مس بی تاثیر نبوده است ادامه داد: متاسفانه مصدومیت‌های ایجاد شده برای بازیکنان در کنار اشتباهاتی که انجام دادیم موجب شد تا تیم عقب بیفتد.

مظلومی تصریح‌کرد: با این وجود در دو هفته آتی دو بازی بسیار مهم داریم که می توانیم نتایج اخیر خود را جبران کنیم هرچند برای این امر نیاز به حمایت هواداران داریم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار