تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۵۵۵۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قاسم‌پور: نفت سزاوار صعود به ليگ برتر است
سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با قاطعيت مي‌گويم كه در گروه ما تيمي كه سزاوار صعود به ليگ برتر كشور است، تيم ما مي‌باشد.

ابراهيم قاسم‌پور اظهاركرد: باتوجه به اين‌كه اكنون در نيم‌فصل دوم هستيم، هر چه به بازي‌هاي پاياني نزديك مي‌شويم، شرايط سخت‌تر، بازي‌ها حساس‌تر و استرس‌ها نيز بيشتر مي‌شود كه اين موارد كار را سخت مي‌كند. به هر حال بازي، هم با تيم‌هاي پايين جدول كه خطر سقوط را احساس مي‌كنند و هم با رقيبان كه تلاش بيشتري دارند، سخت است.

وي ادامه‌داد: از اين‌كه توانستيم روز گذشته بازي با نيروي زميني را به سود خودمان به پايان برسانيم، راضي هستم. شرايط‌مان بد نيست و اميدوارم بازيكنانم نتايج ديدارهاي آينده را هم به دست آورند.

سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه با اشاره به مشكلات مالي تيمش گفت: اميدوارم هر چه زودتر مشكلات ما حل شود و هميشه هم اين موضوع را گفته‌ام كه اگر پول در زمان مناسبي به دست ما نرسد، حتي اگر بعدا مبلغ بيشتري هم در اين فوتبال هزينه كنيم، ديگر به درد نمي‌خورد. در حال حاضر شرايط بازيكنان‌مان خوب است و با صبوري مشكلات مالي را تحمل كرده‌اند.

وي هم‌چنين درباره عملكرد تيمش مقابل نيروي زميني عنوان‌كرد: عملكردمان خوب بود، هر چند به نظرم شايد در اين بازي نسبت به بازي‌هاي گذشته‌مان خيلي خوب كار نكرديم، البته بد هم نبوديم و مهم گرفتن نتيجه است. ما تاكنون بازي‌هاي خوبي را ارايه داده‌ايم و گاها نيز پيش آمده كه نتايج اين بازي‌ها به سود ما نبوده است و امتيازي نگرفته‌ايم.

قاسم‌پور بيان‌كرد: در اين ديدار حريف بيشتر مي‌خواست با استفاده از توپ‌هاي بلند و زير توپ زدن كه در ليگ دسته يك عرف است، به امتياز برسد كه به نظرم رو به روي چنين تيم‌هايي بازي كردن سخت است، چرا كه فوتبال تيم ما روي زمين است.

وي خاطرنشان‌كرد: با پيروزي روز گذشته، تيم ما با يك امتياز كمتر نسبت به پديده مشهد در جايگاه دوم قرار گرفت، البته ما با ناحقي‌ها و اجحافي كه در حق‌مان شده است، در اين جايگاه قرار داريم. در بازي‌هايي بوده كه بايد داور به سود ما پنالتي مي‌گرفت كه به اين صورت نشد و اگر خدايي نكرده در پايان فصل نياز به يك امتياز داشته باشيم، گفتن اين حرف‌ها فايده‌اي ندارد.

سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: به هر حال بايد روي بازي‌هاي ليگ يك نظارت بيشتري شود. اين بازي‌ها خيلي در ديد رسانه‌ها و كميته داوران نيست. به نظرم بايد براي ديدارهاي ليگ يك از داوران بهتري استفاده شود، به هر حال تيم‌ها هزينه مي‌كنند و وقت مي‌گذارند و مربيان هم زحمت مي‌كشند.

وي در پايان درباره ديدار آينده تيمش مقابل سياه جامگان مشهد گفت: يكشنبه هفته آينده با سياه جامگان بازي مي‌كنيم. قبلا هم با اين تيم بازي كرده‌ايم ولي هر بازي شرايط خاص خود را دارد. مطمئنا اين ديدار براي هر دو تيم سخت است. به هر حال بازي‌ها نزديك به هم هستند و بايد روي هر بازي حساب ويژه‌اي باز كرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار