تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۵۵۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ايوب كلانتري: قهرماني براي فولاد سخت نيست
هافبك تيم فوتبال فولادخوزستان مي‌گويد تيمش امسال توانايي قهرماني را دارد و در حال حاضر قهرمان شدن براي اين تيم سخت نيست.

ايوب كلانتري در خصوص پيروزي تيمش مقابل مس كرمان، اظهاركرد: بازي با تيم‌هاي پايين جدول كه چيزي براي از دست دادن ندارند، سخت است. خدا را شكر در ديدار با مس از همان دقايق ابتدايي بازي، توانستيم موقعيت‌هاي خوبي را خلق كنيم.

وي افزود: قبل از اين ديدار فركي به ما گفته بود كه از اين بازي تفاضل گل بگيريم و به نظرم مي‌توانستيم اين كار را هم انجام دهيم ولي با كم دقتي‌اي كه داشتيم، توپ‌هايمان تبديل به گل نشدند.

اين بازيكن تيم فوتبال فولادخوزستان درباره تيم مس گفت: مس هم تيم خوبي است ولي نمي‌دانم چرا نتيجه نمي‌گيرد. اين تيم بازيكنان خوبي دارد و واقعا حيف است كه چنين تيمي در اين جاي جدول قرار داشته باشد.

وي درباره مصدوميتش در دقايق پاياني بازي روز گذشته گفت: از قبل دردي در كشاله پايم بود و در دقايق پاياني بازي احساس كردم دوباره پايم درد گرفته است كه بيرون آمدم تا مصدوميتم بدتر نشود. امسال دچار چند مصدوميت بد شدم ولي تا آن‌جا كه توانسته‌ام در خدمت تيمم بوده‌ام و در ادامه هم تلاشم اين است كه با كاسته شدن مصدوميت‌هايم، بيشتر در خدمت فولاد باشم.

كلانتري در ادامه درباره روند نتيجه‌گيري فولاد تا اين جاي مسابقات عنوان‌كرد: به نظرم روند بسيار خوبي داشته‌ايم. روزهاي اول همه فكر مي‌كردند باتوجه به اين‌كه تيم‌مان جوان است، نهايتا بتواند در جدول بماند ولي خدا را شكر با درايت كادرفني و تلاش بازيكنان، توانستيم به اين جاي جدول برسيم.

وي ادامه‌داد: تمام تلاش ما اين است كه امسال بهترين مقام را براي فولاد به دست آوريم ولي به هر حال فوتبال است و نمي‌توان روي آن حساب كرد. فولاد امسال توانايي قهرمان شدن را دارد و در حال حاضر قهرمان شدن براي فولاد سخت نيست.

هافبك تيم فوتبال فولادخوزستان همچنين درباره ديدار تيمش در جام حذفي مقابل پرسپوليس تهران در اهواز عنوان‌كرد: اين بازي از ديدار ليگ‌مان هم سخت‌تر است، چرا كه فكر مي‌كنم پرسپوليس باتوجه به نتايجي كه در ليگ برتر به دست آورده است، براي جام حذفي مي‌جنگد. در اين ديدار پرسپوليس تاحدودي هم قصد دارد شكست دور برگشتش را مقابل ما در ليگ برتر جبران كند كه باتوجه به اين موضوع، با انگيزه‌هاي بسياري به اين‌جا مي‌آيد. براي تيم ما هم نه تنها پيروزي در جام حذفي، بلكه پيروزي در بازي‌هاي دوستانه هم بسيار مهم است. ما در تمام بازي‌ها براي گرفتن سه امتياز مي‌رويم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار