تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۵۵۵۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محمد زاده خبرداد:
ساخت 19 مدرسه در آبادان
رئیس اداره نوسازی مدارس شهرستان آبادان گفت: در زمان حاضر 19 پروژه عمرانی در بحث ساخت و ساز فضاهای آموزشی در آبادان در دست اجراست.

فرشاد محمد زاده افزود: از تعداد پروژه های عمرانی در دست احداث چهار پروژه آن مربوط به بخش مشارکتهای مردمی و بنیاد برکت است.

وی اظهار کرد: مدرسه شش کلاسه مرحوم حاج منصور زُهراب پور با اعتباری معادل 300 میلیون تومان در منطقه ذوالفقاری و با زیر بنایی معادل 480 متر مربع در حال ساخت است.

به گفته محمدزاده، سه پروژه نیز از محل اعتبارات بنیاد برکت در آبادان در حال ساخت است که دو پروژه مدارس شش کلاسه یکی در منطقه امیر آباد و دیگری در جمشید آباد و یک مدرسه 10 کلاسه در مسکن مهر مجموع این سه پروژه را تشکیل می دهند.

رئیس اداره نوسازی مدارس شهرستان آبادان، سر جمع اعتبار قابل هزینه در چهار پروژه ساخت مدارس از محل مشارکتهای مردمی و بنیاد برکت را چهار میلیارد تومان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: همچنین از محل اعتبارات تخریب و بازسازی 24 پروژه عمرانی آموزشی در سطح آبادان و اروندکنار در دست انجام است.

محمدزاده یادآور شد: در این فضاهای آموزشی ساخت فضاهای ورزشی، استخر و سرای معلم در حال اقدام است. با وجود این متاسفانه در بخش تخریب و بازسازی مدارس با مشکل اعتباری مواجه هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی ایام دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: در این ایام  دو باب مدرسه در آبادان و منیوحی (از توابع اروندکنار) افتتاح می شود.

رئیس اداره نوسازی مدارس شهرستان آبادان اظهار کرد: دبیرستان 9 کلاسه منیوحی با اعتباری معادل هشت میلیارد ریال و دبستان 10 کلاسه در آبادان با اعتباری معادل 6.5 میلیارد ریال احداث و آماده بهره برداری است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار