تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۵۵۵۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تولید 832 هزار تن محصول در گروه ملی صنعتی فولاد ایران
مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت: 832 هزار و 342 تن انواع محصولات فولادی در 10ماه نخست سال جاری در این شرکت تولید و به بازار مصرف عرضه شد.

علی محمد شهرباف روز چهارشنبه در حاشیه چهارمین همایش کمیته های حفاظتی فنی و بهداشت کار استان خوزستان افزود: این میزان تولید شامل شمش فولادی، انواع میلگرد ، مفتول ،تیرآهن و لوله های بدون درز به ارزش 14هزار میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه این میزان تولید در مقایسه با مدت مشابه پارسال 12 درصد کاهش نشان می دهد، علت کاهش تولیدات این شرکت را رکورد در بازار و کاهش ساخت و ساز مسکن در سال جاری عنوان کرد.

وی از تولید آزمایشی تیرآهن 20 در این شرکت برای نخستین بار خبر داد و ابراز امیدواری کرد تولید این فراورده فولادی باارزش در سال آینده افزایش یابد.

مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران از هدف گذاری یک میلیون و 300 هزارتن تولیدات این شرکت در سال آینده خبر داد و گفت: با بازگشت رونق در بازار و رفع برخی تحریم ها دسترسی به این میزان تولید قابل تحقق خواهد بود.

10هزار تن محصول از گروه ملی صنعتی فولاد ایران به خارج صادر شد

 مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران از صادرات 10 هزار تن محصول از این شرکت به خارج در سال جاری خبر داد.

علی محمد شهرباف افزود: این میزان محصولات فولادی شامل میلگرد و تیرآهن به دو کشور عراق و افغانستان صادر شده است.

وی صادرات فراورده های فولادی را از اولویت های این شرکت در سال آینده عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد صادرات محصولات فولادی این شرکت تاپایان سال جاری به 15هزار تن برسد.

گروه ملی صنعتی فولاد که در سه کیلومتری جنوب اهواز واقع شده در10ماه نخست سال جاری بیش از 832هزار تن محصول تولید و به بازارعرضه کرده است.

بنا به این گزارش در همایش کمیته های حفاظتی فنی و بهداشت کار استان خوزستان، گروه ملی صنعتی فولاد ایران عنوان برتر ایمنی در کار را کسب کرد.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران یکی از سه شرکت مهم تولید فولاد و فراورده های آهنی در استان خوزستان به شمار می آید.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار