تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۵۵۵۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانبازان بازنشسته خوزستانی از بیمه تکمیلی جا ماندند
جانبازان بازنشسته فرمانداری های استان خوزستان برای حل مشکل بیمه تکمیلی خود بین سازمان بازنشستگی و استانداری سرگردان می باشند.

تعدادی از این جانبازان روز چهارشنبه اظهار داشتند:از مهرماه که قرار داد بیمه تکمیلی آنان پایان یافته،تاکنون اقدامی برای برقراری مجدد بیمه تکمیلی آنان نشده است.

رضا کنار از جانبازان بازنشسته فرمانداری ویژه دزفول گفت:استانداری خوزستان به این دلیل که آنان بازنشسته شده اند حاضر به پرداخت حق بیمه تکمیلی به شرکت بیمه طرف قرار داد نیست.

وی افزود:هزینه بالای دارو و درمان از یک طرف و نیاز مداوم جانبازان به درمان طی چند ماه اخیر مشکلات جدی برای جانبازان بازنشسته تحت پوشش فرمانداری های استان خوزستان موجب شده است.

این جانباز دوران دفاع مقدس افزود:مشکل بیمه تکمیلی گریبانگیر همه جانبازان بازنشسته تحت پوشش وزارت کشور در استان خوزستان شده است.

عبدالعظیم ذکایی فر دیگر جانباز بازنشسته فرمانداری دزفول نیز با اشاره به مشکلات درمانی پیش آمده برای این جانبازان و خانواده آنان افزود:سازمان بازنشستگی استان خوزستان به دلیل تامین نشدن اعتبار لازم در این رابطه پاسخگوی بیمه تکمیلی آنان نیست.

وی افزود: سه ماه است که جانبازان بازنشسته تحت پوشش استانداری برای حل مشکل بیمه تکمیلی خود بین استانداری خوزستان و سازمان بازنشستگی سر در گم می باشند.

مدیر کل اداری مالی استانداری خوزستان در پاسخ به سووال تلفنی خبرنگار ایرنا پیرامون مشکل پیش آمده برای جانبازان بازنشسته تحت پوشش وزارت کشور در این استان گفت:مشکل بیمه تکمیلی این جانبازان باید از سوی سازمان بازنشستگی حل شود.

غلامرضا داودنژاد افزود: از آنجا که این جانبازان از استانداری منفک شده اند طبق دستور العمل صادره بیمه تکمیلی آنان باید از سوی سازمان بازنشستگی پرداخت شود.

وی تعداد جانبازان بازنشسته استانداری خوزستان را حدود 40 نفر عنوان کرد و گفت: در فرمانداری های شهرهای مختلف این استان نیز جانبازان بازنشسته ای وجود دارد که بیمه تکمیلی آنان از چند ماه پیش قطع شده است.

داود نژاد با تایید مشکل پیش آمده برای این جانبازان و نیز پیگیری مکرر به عمل آمده از سوی استانداری خوزستان برای حل این مشکل گفت: برای حل مشکل بیمه تکمیلی این جانبازان با وزارت کشور مکاتبه شده تا در صورت اصلاح دستورالعمل صادره ، استانداری کماکان نسبت به پرداخت حق بیمه آنان اقدام کند.

وی در عین حال تاکید کرد مشکلی برای بیمه تکمیلی جانبازان شاغل در استانداری و فرمانداری های استان خوزستان بوجود نیامده است.

مدیر کل اداری مالی استانداری خوزستان افزود:سازمان بازنشستگی نیز به این دلیل که اعتبار لازم برای بیمه تکمیلی جانبازان بازنشسته تامین نشده قادر به پرداخت حق بیمه تکمیلی آنان نیست.

وی ابراز امیدواری کرد مشکل بیمه تکمیلی جانبازان بازنشسته استانداری و فرمانداری های خوزستان تا اواخر امسال حل شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار