تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۵۵۵۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مجلس:
نبودآب‌آشامیدنی باکیفیت مشکل تمام شهرهای خوزستان است
نماینده مردم امیدیه ،ماهشهر و هندیجان در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرایی شدن طرح آبرسانی غدیر و کوثر در استان خوزستان شد و گفت: هم اکنون تمامی شهرهای استان با مشکل آب آشامیدنی مناسب روبرو هستند.

حبیب آقاجری عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان در محل سالن شهید هاشمی استانداری در اهواز افزود: با توجه به اعتبار 144 میلیارد ریالی که در بودجه سال 93 برای اجرای پروژه های آبرسانی در استان خوزستان در نظر گرفته شده به نظر نمی رسد بتوان با این اعتبار پروژه های آبرسانی در استان خوزستان را به خوبی پیش برد.

وی با اشاره به سفر هیات دولت به استان خوزستان افزود: در اولین سفر کاری دولت یازدهم به استان خوزستان ، با حضور دکتر روحانی از سوی هیات دولت تصمیمات خوبی در خصوص پروژه انتقال آب و طرح احیای کشاورزی مقام معظم رهبری در استان خوزستان اتخاذ شد.

نماینده مردم امیدیه ،ماهشهر و هندیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوعی پیشنهادی تخصیص دو درصد از درآمدهای فروش نفت به استان خوزستان گفت: در دوره گذشته مجلس این طرح مطرح و به تصویب رسید که دو درصد از درآمدهای فروش نفت به استان های محروم و استان های گاز و نفت خیز اختصاص داده شود.

آقاجری با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان استان خوزستان افزود: در سفر هیات دولت به استان خوزستان ،وزیر بهداشت و درمان دیدارهای خوبی را از بخش های مختلف بهداشت و درمان استان داشت که با گستردگی مشکلات بهداشت و درمان خوزستان آشنا وبا توجه به مسائل زیست محیطی و آلاینده های صنعتی در استان باید روند ساخت بیمارستان های استان شتاب بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به بحث اشتغال درخوزستان گفت: در استان ظرفیت های خوبی مانند 300 کیلومتر ساحل و راه به دریای آزاد ،بنادر ،شیلات و آبزیان ،بازرگانی ،کشاورزی و صنایع کوچک و بزرگ نفت و گاز وجود دارد که می توان در راستای ایجاد اشتغال از تمامی این پتانسیل ها استفاده کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار