تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۵۵۶۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر:
کمبود پرسنل عمده مشکل بیمارستان خرمشهر
مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: از مشکلات مطرح شده توسط پرسنل بیمارستان و مسئولان شهرستان خرمشهر، با معاون وزیر بهداشت کمبود پرسنل، عدم دریافت برخی از مطالبات پرسنلی بود.

فرشید بهشتی امروز اظهار کرد: در سفری که شب گذشته میرزابیگی معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر داشتند موارد بسیاری بررسی شد.

وی افزود: در این بازدید معاون وزیر بهداشت پای درد دل پرستاران، پزشکان و مردم خرمشهر نشست و مشکلات بهداشتی و درمانی این منطقه و بیمارستان را به دقت بررسی کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر تصریح کرد: از مشکلات مطرح شده توسط پرسنل بیمارستان و مسئولان شهرستان خرمشهر، می‌توان به کمبود پرسنل، عدم دریافت برخی از مطالبات پرسنلی و عدم اجرای قانون بهره‌وری و کمبود تجهیزات بیمارستانی اشاره کرد.

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شب گذشته از بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر بازدید کرد.

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در خصوص پرداخت معوقات پرسنل و پرستاران این بیمارستان، تمهیداتی در دستور کار قرار گرفته که در آینده شاهد پرداخت آنها خواهیم بود.

محمد میرزابیگی در حاشیه بازدید از بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر اظهار کرد: در سفر هیئت دولت به خوزستان با وجود هماهنگی‌های به‌عمل آمده فرصت نشد از شهرستان خرمشهر بازدید شود.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص پرداخت معوقات پرسنل و پرستاران این بیمارستان، تمهیداتی در دستور کار قرار گرفته که در آینده شاهد پرداخت آنها خواهیم بود.

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص کمبود نیروی این بیمارستان ادامه داد: با استفاده از ظرفیت‌های جوان جدید دانشجویی شاید بتوان کارهایی در خصوص کمبود نیرو انجام داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار