تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۵۵۶۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به خاطر آذری ۱۰۰ میلیون به ذوب‌آهن بخشیدم
قاضی: نتیجه دربی تا یک سال برای مردم کٌرکری دارد
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: نتیجه دربی تا یک سال برای مردم کری دارد و من قبول ندارم آنها به خاطر مساوی نشدن بازی راضی به شکست تیمشان هستند.

محمد قاضی در خصوص دیدار استقلال  وضعیت خوب آبی‌پوشان در لیگ برتر و جام حذفی و مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد.

در خصوص بازی مقابل ذوب‌آهن صحبت کن.


فکر می‌کنم در نیمه اول بهتر از نیمه دوم بودیم ولی خستگی دربی هم از لحاظ روحی هم فکری و هم بدنی روی بازیکنان تاثیر گذاشته بود. به اعتقاد من بازی دیروز ما یکی از بازی‌های خوب خارج از خانه استقلال بود و در نیمه دوم با توجه به اینکه از لحاظ بدنی هفته گذشته فشار زیادی را تحمل کرده بودیم خوب کار نکردیم.

 استقلال این روزها خوب نتیجه می‌گیرد و با وجود آنکه چند بازیکن هم از تیم جدا شدند، اما در هر دو جام جزو مدعیان محسوب می‌شود. دلیل این موضوع چیست؟

واقعیت این است که مشکلات زیادی از ابتدای فصل ما را اذیت کرد. بازیکنان بزرگی از جمع ما جدا شدند ولی یادتان نرود که استقلال تیم کوچکی نیست و هواداران زیادی دارد. ما بازیکنان می‌دانیم که باید بیشتر تلاش کنیم و چه در لیگ و چه در جام باشگاه‌ها باید فشار زیادی را تحمل کنیم اما همه به این موضوع واقف هستیم که کار سخت است و با تمرینات بیشتر می‌توان این موقعیت را حفظ کرد.

حالا که تقریبا یک هفته از دربی گذشته نظرت در خصوص آن بازی چیست؟

دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و حساسیت قبل از این دیدار کار را برای بازیکنان سخت می‌کند. اتفاقات پیش از دربی و بازتاب این مسابقه روی تیم‌ها اثر منفی می‌گذارد و شاید به همین دلیل بازی هم چندان خوب از آب درنیامد.

اما به نظر استقلال به خواسته‌اش رسید.

اول این را بگویم که هیچ بازیکنی دوست ندارد دربی مساوی شود یا بدون هیجان باشد، برای ما مهم این بود که نتیجه لازم را از این مسابقه بگیریم و اتفاقا برای برد به زمین آمدیم. برای پرسپولیس 3 امتیاز آن مسابقه مهم بود چون می‌خواست فاصله‌اش را کم کند و ما هم می‌خواستیم در بالای جدول باقی بمانیم، همه این اتفاقات دست به دست هم داد تا بازی مساوی شود.

مردم بعد از بازی خیلی ناراحت بودند و حتی خیلی از آنها مدعی شدند حاضریم ببازیم ولی دربی مساوی نشود.

من این صحبت را قبول ندارم، من در تیم رقیب هم بازی کرده بودم و می‌دانم که دربی چه اهمیتی دارد و نتیجه این مسابقه تا یک سال بعد باعث کرکری هواداران می‌شود.باید به ما حق بدهید که نپذیریم هواداران دو تیم راضی به شکست تیم‌شان هستند. انصافا اگر یک تیم ببازد تا بازی آینده دو تیم، ناراحتی در چهره هوادار آن تیم دیده می‌شود. ما در هفته‌ای که گذشت از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی داشتیم چون وضعیت‌مان در جدول مناسب بود. دوست داشتیم بازی را ببریم و تمام تلاش‌مان را هم انجام دادیم. ولی در نهایت بازی مساوی شد.

ظاهرا قبل از بازی با پرسپولیس هم بخشی از پول‌های بازیکنان پرداخت شده.

ما از ابتدای فصل فشار زیادی را از لحاظ مالی تحمل کردیم. به خصوص وقتی که به باشگاه قول می‌دادند تا پول به تیم تزریق شود و این موضوع روی مجموعه تیمی ما تاثیر منفی گذاشته بود اما مسئولان باشگاه قبل از دربی مبالغی را دادند و سعی  کردند تا حدودی مشکلات را حل کنند.

به نظر می‌رسد با شکست پرسپولیس مقابل گسترش فولاد استقلال کارش برای قهرمانی راحت شد.

واقعا زود است در این مورد نظر بدهیم. چند تیم رقیب ما هستند به خصوص اینکه ما در ادامه راه با 3-2 تیم انتهای جدول بازی داریم که کارمان را سخت می‌کند. قهرمانی برای هیچ تیمی تمام نشده و هر 7 بازی آینده ما حکم فینال را دارد.

 روز گذشته بعد از باخت پرسپولیس رویانیان اعلام کناره‌گیری کرد و به نظر می‌رسد حالا برای گرفتن طلبت از پرسپولیس کار سختی داری.

این هم از شانس بد من است. چون رویانیان قول داده بود که من و حنیف عمران‌زاده با او جلسه‌ای داشته باشیم و در خصوص چکی که عمران‌زاده از اسپانسر دارد و طلبی که من از پرسپولیس دارم، صحبت کنیم.

ظاهرا از ذوب‌آهن هم طلب داری.

من با سعید آذری تعامل کردم و حتی مقداری از طلبم را بخشیدم و دو ماه پیش قرار بود این پول را به من بدهند اما تا امروز این اتفاق نیفتاده است. خود آقای آذری می‌داند که 100 میلیون به خاطر او به ذوب‌آهن بخشیدم در حالی که شکایتم از این باشگاه در حال طی مراحل قانونی بود دست نگه داشتم. امیدوارم آذری این پول را به من پرداخت کند چون وقتی به سازمان لیگ هم رفتم که از آنجا پولم را بگیرم آنها گفتند ذوب‌آهن بدهکار است.

به عنوان سؤال پایانی فکر نمی‌کنی این روزها مهاجمان استقلال سخت گل می‌زنند.

قبول دارم سخت گل می‌زنیم و این موضوع شامل حال همه مهاجمان استقلال می‌شود. ما هافبک‌های خوبی داریم ولی فکر می‌کنم در خلق موقعیت دچار مشکل هستیم. به قول قلعه‌نویی جنس‌مان جور نیست. خوشبختانه هم در لیگ هم در جام حذفی شرایط خیلی داریم و بازیکنانمان هم باتجربه هستند و سعی می‌کنیم طی هفته‌های آینده طوری روی تمرینات کار کنیم که این نقیصه هم برطرف شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار