تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۵۵۶۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس آموزش و پرورش آبادان خبر داد
برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در آبادان
رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اسفندماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

سیدمحمد مولوی امروز  اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که در سال‌های اخیر در آموزش و پرورش آبادان مورد اجرا گذاشته شده، اجرای جشنواره خیرین مدرسه‌ساز است.

وی افزود: این جشنواره به‌منظور جلب بیشتر مشارکت‌های مردمی و به ویژه خیرین مدرسه‌ساز در امر مقدس ساخت مدرسه انجام می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: امسال نیز این جشنواره طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در روز 20 اسفندماه برگزار شود.

مولوی تصریح‌کرد: سال گذشته برگزاری این جشنواره نتایج بسیار خوبی را برای ما به ارمغان داشت و خیرینی در این شهرستان اقدام به مشارکت در این امر کردند.

وی اضافه‌کرد: یکی از مسائل مهمی که در زمینه امر مدرسه‌سازی وجود دارد، این است که خیر مدرسه‌ساز تنها کسی نیست که یک مدرسه کامل را ساخته و تحویل دهد، بلکه حتی اگر به اندازه یک آجر نیز در ساخت مدرسه‌ای کمک کند و یا تجهیزاتی همچون کولر و سیستم‌های گرمایشی را برای مدرسه‌ای تهیه کند نیز جزو خیرین مدرسه‌ساز محسوب می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خاطرنشان‌کرد: متاسفانه به غلط این مسئله رایج شده که تنها کسانی که یک مدرسه را از پی تا انتهای بسازند، خیر محسوب می‌شود، در حالی که این طرز تفکر درست نیست.

مولوی افزود: در راستای جلب بهتر مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در آبادان کارگروهی تشکیل و نسبت به این امر اقدام خواهد کرد.

وی گفت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز یک مجمع مردمی است و باید همه در آن مشارکت داشته باشند، بر این اساس و در راستای برگزاری این جشنواره باید با انجام اطلاع‌رسانی درست و مناسب زمینه مشارکت همگانی را فراهم کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار