تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۵۵۶۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صدور مجوز سرمايه‌گذاري بخش‌خصوصي در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
به منظور بهره‌گيري از توان بخش‌خصوصي در توسعه ظرفيت‌هاي بندري، مجوز تعداد 13 فقره قرارداد به ارزش بيش از 234 ميليارد تومان طي 10 ماهه سال جاري در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) صادر شد.

علیرضا خجسته، معاون دريايي و بندري اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان، با اشاره به روند صعودي جذب سرمايه‌گذاري بخش‌خصوصي در اين منطقه اظهارداشت: اين قراردادهاي سرمايه‌گذاري بيشتر در قالب طرح‌هاي خدماتي از جمله ساخت مخازن نفتي و روغن خوراكي، انبارهاي چندمنظوره و مجتمع‌هاي خدمات رفاهي در اراضي پشتيباني منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني(ره) به منظور توسعه ظرفيت‌هاي بندري و رونق كسب و كار به امضا رسيده و بخشي ديگر در حال انعقاد است.

وي افزود: همچنین علاوه بر طرح‌هاي ذكر شده، 16طرح سرمايه‌گذاري به ارزش بيش از 878 ميليارد تومان در زمينه فعاليت‌هاي صنعتي و خدماتي در حال انجام مراحل استصوابي طرح‌ها است كه پيش‌بيني مي‌شود تا پايان سال به مرحله انعقاد قرارداد برسند.

خجسته گفت: پيش‌بيني مي‌شود تا پايان امسال در مجموع با طرح‌هاي در حال انعقاد امسال، 29 قرارداد به ارزش بيش از 11 هزار ميليارد ريال سرمايه‌گذاري توسط بخش‌خصوصي در منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني(ره) منعقد شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار