تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۵۵۶۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره دامپزشکی اهواز خبر داد
پلمب کارخانه خوراک دام و طیور در اهواز
رئیس اداره دامپزشکی اهواز از پلمب کارخانه خوراک دام و طیور در این شهرستان خبر داد.

رضا اسدی امروز از پلمب یک کارخانه خوراک دام و طیور در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه بهداشت خوراک دام و طیور در بهره‌وری اقتصادی دامداری‌ها، سلامت دام و در نهایت نقش بر جسته آن در بهداشت عمومی جامعه دامپزشکی از سال‌های ساماندهی و بازرسی از کارخانجات خوراک دام و طیور را در دستور کار خود دارد.

وی افزود: در همین راستا با هرگونه تولیدکننده خوراک دام و طیور غیرمجاز فاقد پروانه برخورد جدی و قانونی خواهیم کرد.

رئیس اداره دامپزشکی اهواز تصریح کرد: پیرو بازرسی‌های صورت گرفته، کارشناسان دامپزشکی از مراکز مرتبط با خوراک دام و طیور، یکی از شرکت‌های نگهداری و تولیدکننده در این زمینه به‌دلیل نواقص متعدد، نداشتن پروانه بهداشتی و همچنین مسئول فنی بهداشتی پلمب شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت مذکور به تذکرات و اخطاریه‌های صورت گرفته از جانب اداره دامپزشکی در مهلت تعیین شده ترتیب اثری نداده و اقدامی از جانب شرکت برای رفع نواقص  موجود صورت نپذیرفت به درخواست اداره دامپزشکی اهواز و با دستور مراجع قضایی دستور پلمب صادر شد.

اسدی در پایان از دامداران و مرغداران خواست که خوراک دام، طیور و آبزیان مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراحل تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی مراتب را با شماره تلفن 1512 به دامپزشکی اطلاع داده تا در اسرع وقت کارشناسان این اداره کل اقدامات لازم  را انجام دهند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار