تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۵۵۷۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل معاونت مهندسی وزارت نفت:
سیستم مدیریت دارایی‌های فیزیکی در صنعت نفت اجرا می‌شود
مدیرکل معاونت مهندسی وزارت نفت گفت: سیستم دارایی‌های فیزیکی پس از موفقیت در مرحله آزمایش در تمامی صنعت نفت اجرایی می‌شود.

علیرضا اصل عربی در نشست بررسی سیستم دارایی‌های فیزیکی در پتروشیمی بندر امام اظهار داشت: مدیریت دارایی فیزیکی در سازمان یکی از قدیمی‌ترین تعاریف در سیستم‌های مالی است.

وی تصریح کرد: مدیران دارایی‌های هر سازمان به عنوان مدیران ارشد آن به حساب می‌آیند و لازم است نسبت به دارایی‌های موجود در سازمان اعم از دارایی‌های مشهود و نامشهود اطلاعات کافی را در اختیار داشته باشند.

مدیرکل معاونت مهندسی وزارت نفت با تأکید بر لزوم صیانت از دارایی‌های یک سازمان، افزود: امیدوارم اکنون که این سیستم به عنوان پایلوت صنعت نفت، در پتروشیمی بندر امام در حال انجام است، با مساعدت و حمایت مدیریت ارشد این شرکت در راستای یکپارچه‌سازی تمام اقدامات لازم برای دستیابی به اهداف سیستم مدیریت دارایی‌های فیزیکی بتوان گام مهمی را برداشت.

اصل عربی اذعان داشت: در صورتی که این طرح پایلوت با موفقیت به انجام برسد، در گام‌های بعدی سراسر وزارت نفت زیر پوشش این سیستم قرار خواهد گرفت.

سیستم مدیریت دارایی‌های فیزیکی به عنوان پایلوت وزارت نفت از ابتدای سال جاری در پتروشیمی بندر امام با همکاری مرکز پژوهش و مدیریت تعمیرات شرکت خوارزمی در حال اجراست و در صورت دستیابی به اهداف مورد نظر در گام بعدی این سیستم در صنعت نفت به اجرا در خواهد آمد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار