تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۵۵۷۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام مطرح کرد
بازنگری کلی در استراتژی پتروشیمی بندر امام
مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام گفت: باید استراتژی شرکت پتروشیمی بندر امام مورد بازنگری کلی قرار بگیرد.

رضا امیری  در نشست بررسی سیستم دارایی‌های فیزیکی که با حضور مدیرکل معاونت مهندسی وزارت نفت برگزار شد، اظهار داشت: اجرای طرح دارایی‌های فیزیکی در پتروشیمی بندر امام به عنوان یکی از صنایع پیشرو در صنعت مایه خرسندی است.

وی با تأکید بر لزوم بازنگری کلی در استراتژی شرکت پتروشیمی بندر امام، افزود: بحث دارایی‌های فیزیکی به عنوان یک بحث کلان در صنعت مطرح بوده و یکی از اقدامات لازم در راستای دستیابی به تولید ایمن و پایدار است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام ادامه داد: بر این اساس لازم است سیستم‌های موجود همواره به روز بوده و این اطمینان به وجود آید که سیستم و روش‌های موجود به طور صحیح در سازمان در حال اجرا هستند.

امیری اضافه کرد: امیدواریم با برگزاری جلسات و مشارکت مدیران ارشد شرکت در راستای اجرایی کردن این فرآیند و ارتباط آن با استراتژی شرکت بتوان گام‌های بعدی را برای دست‌یابی به اهداف مورد نظر برداشت.

سیستم مدیریت دارایی‌های فیزیکی به عنوان پایلوت وزارت نفت از ابتدای سال جاری در پتروشیمی بندر امام با همکاری مرکز پژوهش و مدیریت تعمیرات شرکت خوارزمی در حال اجرا است و در صورت دستیابی به اهداف مورد نظر در گام بعدی این سیستم در صنعت نفت به اجرا در خواهد آمد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار