تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۵۵۷۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واکنش قلعه نویی به رای کمیته انضباطی
سرمربی تیم فوتبال استقلال، خود و تیمش را ملزم به تمکین از رای اخیر کمیته انضباطی دانست.
امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی فردا برای ما مانند پلی برای گذشتن از مرحله‌ای سخت است. گذشتن از این پل می‌تواند هم شرایط ما را در جدول بهتر کند و هم باعث افزایش اختلاف امتیازات‌مان با دیگر رقبا شود.

وی با اشاره به دیدار پیشین استقلال مقابل ذوب‌آهن در چارچوب مسابقات جام حذفی عنوان کرد: اعتقاد دارم ذوب آهن می‌توانست در آن بازی برنده باشد. ذوب آهن تیمی قدرتی، تاکتیکی است که قطعاً فردا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت با این وجود اگر از این پل عبور کنیم از نظر روحی و روانی و شرایط جدول بهتر شده و به آینده خوش‌بین می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: اعتقاد دارم اگر 2 بازی آینده‌مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم، شرایط تیمی ما بهتر خواهد شد.

قلعه نویی در ادامه به تمجید از سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن پرداخت و گفت: ذوب آهن مدیرعاملی معرفتی دارد. مجتبی تقوی و اکبر محمدی، سرمربی و مربی این تیم نیز فوتبال روز دنیا را خوب می‌دانند. به نظرم آنها تحول خوبی در تیم ذوب آهن به وجود آورده‌اند.

وی با قدردانی از تلاش بازیکنان استقلال در دیدارهای گذشته، تصریح کرد: بازیکنان ما مخلصانه کار می‌کنند و فردا اگر با همان انگیزه چند دیدار گذشته به میدان بروند، می‌توانند مقابل ذوب آهن به برتری برسند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: ما استقلال هستیم و امیدوارم طرفداران‌مان از بازی فردا استقبال کنند. بدون شک با حضور آنها می‌توانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و به آنچه می‌خواهیم دست یابیم.

قلعه‌نویی در واکنش به صحبت خبرنگار تسنیم که محرومیت یک جلسه‌ای آندرانیک تیموریان و مهرداد اولادی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل رفتارشان در دیدار مقابل پرسپولیس را یادآور شد، گفت: من صاحب‌نظر نیستم که نظر بدهم. ما باید به قانون احترام گذاشته و از آن تمکین کنیم. خیلی از آرای کمیته انضباطی علیه من بوده اما آنها از تمام زوایا مسائل را بررسی می‌کنند. شاید در صدور برخی از آرا زمان صرف شده است اما به هر حال رای مورد نظر کمیته انضباطی صادر شده است.

وی افزود: باید از رایی که آقای حسن زاده و کمیته انضباطی داده‌اند، تمکین کنیم. من با این 2 بازیکن به ویژه مهرداد اولادی صحبت کردم. من صحنه رفتار اولادی را ندیدم اما او توضیح داد که در حالتی نبوده که بخواهد به بازیکن پرسپولیس ضربه بزند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد پیوستن جواد نکونام و پژمان منتظری به تیم‌های الکویت کویت و ام‌صلال قطر و اینکه قطری‌ها اکنون خواهان جذب سیدجلال حسینی شده‌اند، تصریح کرد:‌ من در مورد بازیکنان خودم صحبت می کنم و در مورد دیگر بازیکنان اظهارنظر نمی‌کنم. رفتن این نفرات (نکونام و منتظری) در این شرایط به ما در لیگ و آسیا ضربه می‌زند.

وی در ادامه افزود: در چند دیدار اخیر بازیکنان ما زحمات زیادی را متحمل شده‌اند و در این‌جا باید از زحمات همکارانم، کادر پزشکی و بازیکنان تشکر کنم که با هر شرایطی زحمت خود را می‌کشند. به عنوان مثال به خسرو حیدری اشاره می‌کنم که باید به اواستراحت دهیم اما به دلیل فشردگی مسابقات و همچنین ارادتی که او به استقلال و مردم دارد، تلاش می‌کند همچنان برای تیم ما بازی کند.

قلعه نویی همچنین به تمجید از آندرانیک تیموریان پرداخت و گفت: آندو بازیکنی حرفه ای است و نباید شرایطی برای او به وجود آید که تحت تاثیر قرار گرفته و بر علیه اش رای صادر کنند. چرا در انگلیس برای آندو این کار را نکردند؟ به نظرم این جوسازی برای سرمایه های ما خوب نیست. تیموریان بازیکنی فیزیکی است و طبیعتاً برخوردهایی در زمین فوتبال پیش می آید. کل ایران و فوتبالی ها آندو را به خاطر رفتار و اخلاقش و همچنین روابط عمومی خوبی که دارد، دوست دارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه به نظر می رسد نصب بنر ناصر حجازی در تمرین روز گذشته دردسرساز شده است، گفت: اعتقادم این است که باید عکس همه را در محل تمرین باید نصب کنیم. آیا سلطان علی جباری و منصور پورحیدری اسطورههای استقلال کم برای این تیم زحمت کشیده‌اند؟ اصغر حاجیلو نماد استقلال است، چرا که با یک پیراهن به این باشگاه آمد و با یک پیراهن رفت، نه مانند برخی که سر بازی‌های حساس دنبال طلب شان بودند. خیلی ها در استقلال حضور داشته اند اما حاجیلو نماد استقلال بوده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار