تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۵۵۷۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ برتر فوتبال
استقلال خوزستان به ‌دنبال تثبیت
در لیگ برتر فوتبال تیم استقلال خوزستان به‌دنبال تثبیت خود در جدول و سپاهان نیز در اندیشه رسیدن به مدعیان است.

هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر جام خلیج‌فارس از عصر امروز با دیدارهایی در شهرهای مختلف به پایان خواهد رسید.

در یکی از بازی‌های این هفته تیم‌های استقلال صنعتی خوزستان و سپاهان اصفهان در فولادشهر در برابر هم قرار می‌گیرند.

استقلال خوزستان در حالی در این دیدار در برابر حریف خود قرار می‌گیرد که هفته گذشته موفق شد به روند ناکامی چند هفته‌ای خود در نتیجه‌گیری پایان دهد.

این تیم در هفته بیست وسوم با ارائه یک بازی برتر موفق شد گسترش فولاد را در اهواز با حساب  سه بر یک شکست دهد و ضمن پایان دادن به روند عدم نتیجه‌گیری خود در هفته‌های اخیر، بهترین برد این فصل خود را نیز به دست آورد.

استقلال خوزستان که چند هفته‌ای است در رده دهم جدول جای خوش کرده است برای تثبیت موقعیت خود در جدول نیاز به کسب امتیاز در این دیدار دارد.

آبی‌های صنعتی برای اینکه خیال خود را از ماندن در لیگ برتر راحت کنند به حداقل امتیاز نیز از این دیدار خارج از خانه راضی خواهند بود.

در سوی دیگر سپاهانی قرار دارد که این تیم وضعیت متفاوتی را نسبت به استقلال صنعتی دارد و با نتایج مناسب هفته‌های اخیر خود کم کم به صف مدعیان می‌پیوندد.

این تیم پس از یک دوره بحرانی در نتیجه‌گیری که منجر به حذف این تیم از جام حذفی و فاصله ‌گرفتن از تیم‌های مدعی قهرمانی شد حالا با اتکا به چند بازیکن جوان خود بر دیگر در قامت مدعی ظاهر شده و خود را به جمع مدعیان لیگ رسانده است.

سپاهانی‌ها برای رساندن خود به جمع سه تیم بالای جدول چاره ای جز کسب برد در این دیدار خانگی ندارد.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال صنعتی خوزستان از ساعت 14:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز خواهد شد.

هم‌اکنون در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر تیم سپاهان اصفهان با 40 امتیاز در جایگاه پنچم است و استقلال صنعتی خوزستان با 26 امتیاز دهم است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار