تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۵۷۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه‌اندازی کانون ادبی نابینايان آغاجاری
ريیس کتابخانه‌های عمومی آغاجاری از فعال شدن کانون ادبی بخش نابینایان کتابخانه عمومی شهید مدنی آغاجاری خبر داد.

نرگس موقرپور گفت: بخش نابینایان کتابخانه عمومی شهید مدنی حدود یکسال است فعالیت خود را آغاز نموده است که فعالیت این بخش شامل آموزش خط بریل و کامپیوتر گویا با  56 عضو روشندل بوده است.

 وی افزود: در حال حاضر و به تازگی آموزش هنرهای دستی و کانون ادبی نیز به فعالیت‌های این بخش افزوده شده است. کانون ادبی بخش نابینایان در دی ماه سال جاری با نام عترت فعالیت خود را شروع کرده است این کانون علاوه برگزاری جلسات قرآن و نهج‌البلاغه، روخوانی قرآن، شعرخوانی و غيره به نقد و بررسی کتاب‌های تازه رسیده نهاد را نیز در برنامه خود دارد که در پیشبرد اهداف نهضت مطالعه مفید گاهی مؤثر می‌باشد.

 موقرپور اظهار كرد: برگزاری کلاس‌های مختلف با کمک خود اعضاء محیطی را فراهم آورده که آن‌ها به راحتی  و با علاقه وافر برنامه‌ها را دنبال می‌کنند، جلسات خود را تشکیل می‌دهند و دوره‌های آموزشی را به صورت مرتب و با نظم برگزار می‌کنند.

 وی ادامه داد: خانم حبیبه ملحانی کتاب‌یار این بخش و عضو بخش نابینایان کتابخانه شهیدمدنی به تازگی کتابی را در زمینه کودکان با موضوع بهداشت منتشر نموده که این سومین اثر از این نویسنده می‌باشد. فعالیت این بخش نشان از توانايي‌های بی‌شماری است که این عزیزان دارند و نشان می‌دهد که اگر زمینه برای فعالیت‌شان مهیا شود در زمینه‌های مختلف شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای بی‌شمار آن‌ها می‌باشیم و ما برحسب وظیفه ذاتی و فرهنگی خود مکان و ابزار لازم را برای فعالیت این عزیزان فراهم کرده‌ایم و شاهد بودیم محدودیت این عزیزان با توجه به شرایط نتوانست آن‌ها را از انجام فعالیت بازدارد و تلاش‌ها و پشتکار این روشندلان روز به روز بیشتر می‌شود.
:
:
:
آخرین اخبار