تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۵۵۷۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ دسته اول فوتبال
جدال خوزستانی‌ها و مشهدی‌ها برای صدرنشینی
در لیگ دسته اول فوتبال تیم‌های خوزستانی و مشهدی برای صدرنشینی در گروه اول در برابر هم قرار می‌گیرند.

هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از عصر امروز با انجام دیدارهایی در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

حساس‌ترین دیدارهای این هفته را تیم‌های خوزستانی و مشهدی گروه اول رقابت‌ها برگزار می‌کنند تا تکلیف صدرنشین لیگ را مشخص کنند.

در یکی از بازی‌های این هفته و در مشهد تیم مدعی نفت آبادان میهمان سیاه‌جامگان خواهد بود.

نفتی‌های آبادانی که با نتایج هفته‌های اخیر خود به عنوان یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر مطرح شده‌اند در این دیدار به دنبال رسیدن به صدر جدول هستند.

طلایی‌پوشان آبادان در این دیدار در حالی در برابر حریف به میدان می‌روند که برای رسیدن به صدر جدول نیاز به پیروزی دارند.

این در حالی است که سیاه‌جامگان مشهد نیز هم‌اکنون 22 امتیازی است و فاصله چندان زیادی را با تیم‌های مدعی صعود ندارد و این تیم نیز به دنبال سه امتیاز این بازی خانگی خواهد بود.

اما در دیگر دیدار حساس این هفته تیم استقلال اهواز در خانه میزبان پدیده مشهد صدرنشین خواهد بود.

آبی‌های اهوازی در حالی در این دیدار در برابر حریف خود به میدان می‌روند که هفته گذشته موفق شدند با برد خارج از خانه در برابر شهرداری یاسوج کمی وضعیت خود را در جدول بهبود بخشند.

شاگردان داود مهابادی که با 20 امتیاز جایگاه هفتم جدول را در اختیار دارند در این دیدار خانگی در صورت موفقیت می‌توانند خود را به نیمه بالای جدول سوق دهند.

اما در سوی دیگر پدیده مشهدی قرار دارد که این فصل با اکبر میثاقیان و البته با اتکا به خرید بازیکنان صاحب نام نتایج مناسبی گرفته و صدرنشین گروه است.

شاگردان میثاقیان که نمی‌خواهند صدر جدول را به راحتی به نفت آبادان واگذار کنند در این دیدار به دنبال کسب نتیجه خواهند بود.

به هر حال باید دید در جدال امروز تیم‌های مشهدی و خوزستانی کدامیک موفق خواهند شد صدر جدول گروه اول مسابقات را در پایان هفته هفدهم به دست بیاورند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار