تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۵۵۷۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون:
کاهش عوامل آلاینده‌ها در اولویت اقدامات است
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون گفت: ما پروژه‌های زیست محیطی متعددی را تعریف کرده و همواره سعی در به حداقل رساندن عوامل آلاینده داشته‌ایم.

سیدعبدالله موسوی امروز اظهار کرد: هدف از اجرای سیستم‌های مدیریتی، نظارت جدی بر همه فرایندهاست و سیستم مدیریت یکپارچه تبدیل شدن دستورالعمل به روش اجرایی را مدنظر قرار می‌دهد.

وی ضمن ابراز خرسندی از نبود عدم انطباق در عملکرد شرکت و قدردانی از همه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به‌خاطر رعایت همه الزامات تصریح کرد: اصولا این فرایند بدون دستورالعمل امکانپذیر نیست.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون تصریح کرد: در هر صورت باید بر اساس دستورالعمل‌هایی که از بدو عملیات تولید برای آن تعریف شده است عمل کرده تا رضایت مشتری، آسایش روستائیان همجوار و عدم آلایش محیط زیست را به‌همراه داشته باشد.

وی به فرایند تولید نفت اشاره کرد و گفت: ما پروژه‌های زیست محیطی متعددی را تعریف کرده و همواره سعی در به حداقل رساندن عوامل آلاینده داشته‌ایم.

موسوی در پایان به تشکیل تیم مدیریت دانش با هدف ارتقای سطح تعامل فنی و علمی در راستای افزایش توان تولید، صیانت از آن و حفاظت از محیط زیست پیرامونی اشاره کرد و ابراز داشت: گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) نتیجه انطباق سیستم‌های مدیریت با الزامات استانداردهای مرجع بر اساس مقررات موسسات اعتبار‌دهنده بین‌المللی بوده و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون همواره در این امر موفق است.

شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یک شرکت بهره‌بردار با تولید روزانه حدود 600 هزار بشکه نفت است که با وسعتی بالغ بر یک‌هزار و 400 کیلومتر مربع، تولید نفت و گاز را از سه میدان عظیم مارون، کوپال و شادگان بر عهده دارد.

این شرکت در سال 83 ابتدا برای بخشی از تاسیسات خود و در سال 85 برای کل شرکت موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شد؛ شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون موفق به دریافت لوح صنعت برگزیده سبز به‌خاطر انجام فعالیت‌های زیست محیطی شد و در سال 92 موفق به دریافت لوح های حامیان زمین و محیط یاران شد.

نوبت اول ممیزی مراقبتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون با حضور مدیرعامل، مدیران و روسای ستادی این شرکت و نمایندگان شرکت SGS به پایان رسید و گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شرکت شامل ISO14001، ISO 9001، OHSAS18001 به مدت یک‌سال دیگر تمدید شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار