تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۵۵۷۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واکنش مجلس به عملکرد تراکتورسازی
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خواستار دقت عمل بیشتر اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در انتخاب سرمربی تیم فوتبال این باشگاه شد.

میرهادی قره سید رومیانی روز یکشنبه با بیان اینکه تیم فوتبال تراکتورسازی در زمان حاضر یکی از مهمترین و حساس ترین دوران خود را سپری می کند، یادآوری کرد: اگر هیات مدیره از مدیریت تیم در این مرحله عاجز باشد بدون تردید آثار منفی آن برای سال های سال در تراکتورسازی باقی خواهد ماند.
 
وی گفت: تراکتورسازی به عنوان وجهه تبلیغاتی ورزش آذربایجان در ایران و خارج از کشور از اهمیت خاصی برخوردار است و با توجه به چنین جایگاهی باید مدیران آن تلاش کنند تیم روز به روز به اوج رسیده و با افتخار آفرینی موجب خرسندی مردم منطقه شود.
 
قره سید رومیانی اضافه کرد: بر همین اساس اعضای هیات مدیره باشگاه باید به نوعی حرکت کنند که توازن اصلی در تیم که همان آرامش و آسودگی است، فراهم شود تا زمینه های رشد و ترقی این تیم مردمی با میلیون ها هوادار فراهم تر شود.
 
وی از دولت نیز خواست نگاهی عادلانه و منصفانه به تمام تیم های فوتبال کشور داشته باشد، نه اینکه دو تیم قرمز و آبی تهران را حمایت کند و از بقیه تیم های ورزشی که شاید جایگاه بالاتری نسبت به این دو تیم داشته باشند، غافل شود.
 
این نماینده مجلس نهم گفت: بی توجهی مجموعه ورزش کشور به تیم هایی همچون تراکتورسازی که از پایگاه بسیار بالای مردمی برخوردار هستند، موجب از بین رفتن شاخص های ارتقا و توسعه ورزش کشور خواهد شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار