تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۵۵۷۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهترین گزینه روی میز ایران
عبدالکریم فضیلت پور
اگرچه مقام معظم رهبری بارها فرموده بود که ما به غربی ها اعتماد نداریم ولی برخی اصرار داشتند تا ارتباط با غرب و مشخصا آمریکا برقرار شود. و گمان می کردند حیات اقتصادی ایران در گروه تعامل با غرب است. اما مثل اینکه فراموش کرده اند که حضرت امام خمینی (ره) فتوا داده اند آن تعاملی که منجر به غلبه دشمن بر مسلمانان شود حرام است.
 
حال ما پس از این همه صداقت که از خود نشان دادیم از آمریکا چه دیدیم؟ به جز تحقیر و تهدید چه چیزی نصیبمان شد؟
 
اکنون بهترین پاسخ عملی به تهدیدهای وزیر خارجه آمریکا گزینه خروج از ان.پی.تی باید باشد. چرا که الان بهترین زمان برای خروج از ان.پی.تی است. ما به حقیقت دریافته ایم موضوع سلاح هسته ای نیست بلکه آنچیزی که در دستور کار آمریکاست ممانعت از پیشرفت هسته ای ایران است. آن ها می خواهند ایران همچنان عقب بماند و نه تنها در صنعت هسته ای بلکه در هیچ بعدی از ابعاد اقتصادی رشد و پیشرفت نداشته باشد. به همین خاطر تحریم های اقتصادی کردند و دانشمندان هسته ای ما را به وحشیانه ترین شکل ممکن به شهادت رساندند.
 
شاید اینگونه به نظر برسد که با خروج ایران از ان.پی.تی آمریکا یا اسرائیل بهانه ای برای حمله ی نظامی به ایران داشته باشند، اما نباید این را هم دور از نظر داشت که آنها توان حمله ی نظامی را ندارند. و اگر داشتند مدتها پیشتر اینکار را می کردند.
:
:
:
آخرین اخبار