تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۵۵۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجوز ثبت قرارداد جدید برای نفت آبادان صادر شد
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از صدور رای سازمان لیگ برتر مبنی بر لغو محرومیت این تیم برای عقد هرگونه قراداد با بازیکنان و مربیان برای فصل آینده خبر داد.

به گزارش خوزنیوز، احمد پارو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، به دلیل شکایت مطروح شده از باشگاه صنعت نفت آبادان، از سازمان لیگ درخواست کرده بود تا زمانی که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با طلبکاران خود تسویه حساب مالی نکند، قرارداد بازیکنان این تیم برای فصل جدید ثبت نشود.
وی افزود: از این رو مدیران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با تلاش‌های فراوان در مدت پنج ماهه فعالیت خود در این باشگاه و جذب منابع مالی توانستند با طلبکاران خود که اکثر آنها متعلق به سالیان گذشته می شوند تسویه حساب مالی کرده و با ارائه مدارک مرتبط با آن کمیته انظباطی را مجاب به صدور حکم رفع عدم ثبت قرارداد بازیکنان خود کرد.

پارو تصریح کرد: از امروز ما می توانیم قرارداد بازیکنان جدیدی را که با آنها توافق کرده ایم و با اغلب آنها قرارداد داخلی، به صورت رسمی قرارداد ثبت کنیم.
 
وی همچنین گفت: اولین نمونه تست دوپینگ خارج از مسابقه از بازیکنان صنعت نفت آبادان روز گذشته از چهار بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تست دوپینگ خارج از مسابقه گرفته شد.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ساعت 20 شب گذشته مسئول کمیته ضد دوپینگ فدراسیون و مسئول کمیته آموزش ضد دوپینگ فدراسیون فوتبال در اردوی نفت آبادان در کردان کرج حاضر شدند و از چهار بازیکن به نام های روح الله عرب، مصطفی صبری، والری الکسانیان و سیامک کوهنورد تست دوپینگ گرفتند.

پارو تصریح کرد: انتخاب این چهار بازیکن کاملا به صورت تصادفی بود و پس از مشخص شدن نام افراد، باشگاه صنعت نفت به منظور گرفتن تست دوپینگ تمامی همکاری ها و هماهنگی های لازم را انجام داد و بازیکنان مشخص شده را به محلی که نمایندگان کمیته ضد دوپینگ فدراسیون فوتبال تعیین کرده بودند، راهنمایی کرد.

بر اساس آخرین قوانین کمیته ضد دوپینگ این کمیته می تواند علاوه بر زمان مسابقه بر سر تمرینات، اردوها  یا جاهایی که بازیکنان تیم حضور دارند، حاضر شوند و از آن‌ها نمونه‌گیری کنند.
:
:
:
آخرین اخبار