تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۵۵۸۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در آستانه دهه مبارک فجر
18 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های خوزستان تزریق شد
کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: در آستانه دهه مبارک فجر بالغ بر 18 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان تزریق شد.

محمد فروغی‌نژاد امروز اظهار کرد: خوشبختانه با مذاکرات انجام گرفته و پیگیری‌های به‌عمل آمده با کارشناسان و مدیران کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با توجه به درخواست بسیار بالای اعضای کتابخانه‌های عمومی استان توانستیم تعدادی بالغ بر 18 هزار جلد کتاب را به کتابخانه‌های عمومی استان تزریق کنیم.

وی افزود: کتاب‌های ارسال شده توسط اداره کل منابع نهاد کشور در موضوعات مختلف اعم از علمی، دین و مذهب، کلیات، رمان، تاریخ، جغرافیا، ادبیات و ... است.

کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان تصریح کرد: یکی از مواردی که اعضای کتابخانه‌های عمومی در بازدیدها اعلام می‌کنند و انتظاری که دارند، تزریق منابع جدید به کتابخانه‌های عمومی استان بوده که جزو اصلی‌ترین نیازهای کاربران و وظایف نهاد کتابخانه‌های عمومی است.

فروغی‌نژاد خاطرنشان کرد: کتابخانه‌های جدیدالتاسیس چه در مناطق شهری و چه در مناطق روستایی نیازمند منابع جدید و به روز هستند که باید با تائید نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به کتابخانه‌های عمومی تزریق شود که ما برای این کتابخانه‌ها نیز سهمیه ویژه در نظر گرفته که قبل از افتتاح کتابخانه ارسال خواهد شد.

وی در پایان گفت: این کتاب‌ها پس از گذراندن مراحل فنی و مجموعه سازی برای استفاده عموم وارد مخزن کتابخانه خواهند شد.
:
:
:
آخرین اخبار