تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۵۵۸۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری کارگاه آموزشی داستان کوتاه در دزفول
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول کارگاه آموزشی داستان کوتاه را برای نوجوانان برگزار کرد.

سعید گل‌گل، مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول، با اعلام این خبر گفت: با حضور مهران بقایی از فعالان نشر و عضو انجمن قصه‌نویسان شهرستان دزفول و همچنین دانش‌آموزان دبستان دخترانه سمیه، کارگاه نگارش داستان کوتاه در سالن آمفی‌ تئاتر مرکز یک دزفول برگزار شد.

وی افزود: در ابتدای برنامه بقایی در خصوص چگونگی پیدایش داستان‌سرایی در انسان‌ها و سیر آن از آغاز تاکنون توضیحاتی داد و ضمن نشان دادن تصاویر دیوار غارها به بچه‌ها آن‌ها را با نخستین داستان‌های انسان‌ها آشنا کرد.

گل‌گل اظهار کرد: تفاوت داستان و افسانه، تفاوت انواع داستانی شامل مینی‌مال، داستان کوتاه و رمان و تفاوت خاطره‌نویسی و داستان‌نویسی از جمله مباحث صورت گرفته در این کارگاه آموزشی یک روزه بود که توسط مدرس این برنامه به نوجوانان آموزش داده شد.

این فعال فرهنگی خودسانسوری در خاطره‌نویسی و دلایل آن را آخرین مبحث آموزشی این کارگاه معرفی کرد و یادآور شد: در این برنامه ریحانه علی‌کرم‌زاده، عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره یک دزفول، به عنوان داستان‌نویس موفق مرکز معرفی شد و تازه‌ترين داستان خود را برای حاضران خواند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار