تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۵۵۸۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشنواره گردشگری در شوشتر برپا است
مدير مركز اطلاع‌رساني و موزه مردم‌شناسي شوشتر از برگزاري جشنواره گردشگري پرديس مستوفي از يكم بهمن 92 تا 15 فروردين 93 خبر داد.

روزبه سلمان اظهار كرد: در حال حاضر در حال انجام كارهاي مشاركتي با پايگاه سازه‌هاي آبي ـ تاريخي شوشتر هستيم تا كارهاي حوزه گردشگري را از 15 بهمن 92 آغاز كنيم. چراكه نوروز خوزستان از 15 بهمن آغاز مي‌شود.

وي بيان كرد: هم‌اكنون در حال انجام كارهايي در سازهاي آبي ـ تاريخي و قلعه سلاسل هستيم. اين كارها عبارتند از راه‌اندازی سيستم‌هاي پذيرايي از گردشگران، استقرار راهنمايان گردشگري در محل و برپايي برنامه شب‌هاي فرهنگي و موسيقي.

سلمان اضافه كرد: از يكم بهمن هر شب تا 15 فروردين 93 برنامه‌هاي متنوعي را براي گردشگران اجرا مي‌كنيم كه تاكنون هفت شب از آن گذشته است و استقبال نيز خوب بوده است.

مدير مركز اطلاع‌رساني و موزه مردم‌شناسي شوشتر خاطرنشان كرد: از جمله برنامه‌هاي اين شب‌هاي فرهنگي كه در خانه مستوفي برگزار مي‌شود مي‌توان به مسابقاتي با هدف توسعه گردشگر، دادن كتاب‌هاي فرهنگي و مذهبي به كودكان، كارگاه آموزشی نقاشي، موسيقي و غيره اشاره كرد كه همه اين برنامه‌ها با هدف ايجاد نشاط بين گردشگران است.

او، با بيان اين كه حدود پنج هزار جلد كتاب مذهبي و فرهنگي براي كودكان تهيه شده است، اظهار كرد: اين برنامه‌ها‌ براي عموم به صورت رايگان برگزار مي‌شود.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: شوشتر ، جشنواره ، گردشگری
:
:
:
آخرین اخبار