تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۵۵۸۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گواهی نامه سیستم مدیریت یکپارچه شرکت نفت و گاز مارون تمدید شد
گواهی نامه سیستم مدیریت یکپارچه شرکت نفت و گاز مارون شامل ISO14001، ISO 9001، OHSAS18001 به مدت یک سال دیگر تمدید شد.

در نشست نوبت اول ممیزی مراقبتی این شرکت که با حضور مدیر عامل، مدیران و روسای ستادی این شرکت و نمایندگان شرکت SGS برگزار شد هدف از اجرای سیستم های مدیریتی، نظارت جدی بر کلیه فرآیندهاست و سیستم مدیریت یکپارچه تبدیل شدن دستورالعمل به روش اجرایی را مدنظر قرارمی دهد.
 
سید عبدالله موسوی مدیر عامل این شرکت ضمن ابراز خرسندی از نبود عدم انطباق در عملکرد شرکت و قدردانی از کلیه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون بخاطر رعایت کلیه الزامات به فرآیند تولید نفت اشاره کرد و گفت: اصولا این فرایند بدون دستورالعمل امکان پذیر نیست و در هر صورت باید بر اساس دستورالعمل هایی که از بدو عملیات تولید برای آن تعریف شده است عمل کرد تا رضایت مشتری، آسایش روستاییان هم جوار و آلوده نشدن محیط زیست را به همراه داشته باشد.

وی افزود: ما پروژه های زیست محیطی متعددی را تعریف کرده و همواره سعی در به حداقل رساندن عوامل آلاینده داشته ایم .

موسوی گفت:در پایان به تشکیل تیم مدیریت دانش با هدف ارتقای سطح تعامل فنی و علمی در جهت افزایش توان تولید، صیانت از آن و حفاظت از محیط زیست پیرامونی اشاره کرد و گفت : گواهی نامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) نتیجه انطباق سیستم های مدیریت با الزامات استانداردهای مرجع بر اساس مقررات موسسات اعتباردهنده بین المللی است و شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون همواره در این امر موفق بوده است.

شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یک شرکت بهره بردار با تولید روزانه حدود 600 هزار بشکه نفت است که با وسعتی افزون بر 1400 کیلومتر مربع، تولید نفت و گاز را از سه میدان عظیم مارون، کوپال و شادگان بر عهده دارد.

این شرکت در سال 83 ابتدا برای بخشی از تاسیسات خود و در سال 85 برای کل شرکت موفق به دریافت گواهی نامه سیستم مدیریت یکپارچه شد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون موفق به دریافت لوح صنعت برگزیده سبز به خاطر انجام فعالیت های زیست محیطی شد و در سال 92 موفق به دریافت لوح های حامیان زمین و محیط یاران شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار