تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۲
کد خبر: ۵۵۹۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال
پتروشیمی بندر امام با اقتدار پیروز شهرآورد خوزستان شد
در هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال کشور دو تیم همشهری صنایع پتروشیمی ماهشهر و پتروشیمی بندر امام عصر دیروز در سالن بعثت ماهشهر برگزار کننده شهرآورد بسکتبال خوزستان بودند.
تیم پتروشیمی بندر امام در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور با اقتدار بر تیم همشهری خود پیروز شد.

در این دیدار پرتماشاگر، حساس، جذاب و پرحاشیه که به قضاوت شهرام پرنیاک به عنوان سرداور، محسن روشن‌ضمیر به عنوان داور اول و مرتضی ترابی‌فر به عنوان داور دوم برگزار شد، پنج بازیکن آغاز کننده مسابقه برای تیم صنایع پتروشیمی را مهراد آتشی، امیر امینی، یونس لاله‌زاده، وحید بروجردی و محمد دباکونه تشکیل می‌دادند و آن سوی میدان نیز مهدی کامرانی، بهنام یخچالی، حامد آفاق، حامد سهراب‌نژاد و ارسلان کاظمی پنج بازیکنی بودند که به عنوان آغازگر مسابقه برای تیم پتروشیمی بندر امام به میدان رفتند.

در این مسابقه صنایع پتروشیمی ماهشهر برای انتقام و جبران شکست بازی دور رفت و پتروشیمی بندر امام نیز برای کسب هجدهمین برد پیاپی خود در این فصل از رقابت‌ها به میدان آمده بود.

در وقت یک چهارم نخست این مسابقه بازیکنان صنایع پتروشیمی ماهشهر بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشتند و مردان مهران حاتمی را متوقف کردند.

این کوارتر با نتیجه نزدیک 21 بر 20 به سود پتروشیمی بندر امام خاتمه پیدا کرد تا هواداران این تیم کمی ناامید و هواداران صنایع پتروشیمی ماهشهر برای جبران شکست دور رفت امیدوار شوند.

اما در وقت یک چهارم دوم هرچند مدافع عنوان قهرمانی دقایق نخستین این کوارتر را بهتر از وقت یک چهارم قبلی ظاهر شد و توانست اختلاف امتیازات را به عدد 10 برساند اما در ادامه مردان علی توفیق موفق‌تر ظاهر شدند و توانستند اختلاف امتیازات را دوباره کاهش دهند.

این کوارتر با نتیجه 17 بر 12 به سود بندر امامی‌ها خاتمه پذیرفت تا شاگردان مهران حاتمی نیمه نخست را 38 بر 32 با پیروزی پشت سر بگذارند.

در نیمه دوم و وقت یک چهارم سوم نیز بازیکنان تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر چهار امتیاز پیاپی را دشت کردند اما خیلی زود مهدی کامرانی و بهنام یخچالی این امتیازات را جبران و علی توفیق را مجبور به گرفتن وقت استراحت فنی کردند.

اما این وقت استراحت و داد و فریادهای علی توفیق نیز برای ماهشهری‌ها چاره‌ساز نشد و بهنام یخچالی بلافاصله یک پرتاپ سه امتیازی را وارد سبد تیم صنایع ماهشهر کرد، در ادامه نیز امتیازات پیاپی مردان مهران حاتمی، اختلاف امتیازات را افزایش داد.

در همین زمان یک نارنجک دست‌ساز به زمین مسابقه پرتاب شد که منجر به تعطیلی 10 دقیقه‌ای این دیدار شد.

در ادامه این کوارتر بازی درخشان بازیکنان تیم پتروشیمی بندر امام باعث شد شاگردان توفیق حرفی برای گفتن نداشته باشند و این یک چهارم با نتیجه 35 بر 14 به سود بندر امامی‌ها خاتمه پیدا کرد.

 یک چهارم پایانی نیز مردان مهران حاتمی باز هم برتری خود را بر بازیکنان تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر دیکته کردند و نتیجه این کوارتر را 29 بر 13 به سود خود رقم زدند تا در نهایت 102 بر 59 پیروز بلامنازع این دیدار باشند.

قهرمان فصل گذشته این مسابقات با این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد 36 رساند و همچنان بدون شکست در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها حکمرانی می‌کند.

تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر نیز با 25 امتیاز همچنان در مکان ششم جدول رده‌بندی این مسابقات باقی ماند.

تیم پتروشیمی بندر امام در ادامه این رقابت‌ها پنج‌شنبه هفته جاری میزبان دانشگاه آزاد اسلامی است و صنایع پتروشیمی ماهشهر نیز از شهرداری گرگان پذیرایی می‌کند.

دیدار تیم پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد در سالن اندیشه شهرک بعثت و دیدار دو تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر و شهرداری گرگان نیز در سالن بعثت ماهشهر برگزار می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار