تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۵۵۹۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول خبر داد
رونمایی از پنجمین کتاب گویای کانون پرورش فکری خوزستان
 مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول از رونمایی از پنجمین کتاب گویای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در دزفول خبر داد.

سعید گل‌گل امروز اظهار کرد: پنجمین کتاب گویای کانون با عنوان «رستم و سهراب» در کانون مرکز شماره یک دزفول رونمایی شد.

وی با بیان این که این کتاب به زبان فارسی و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در بین اعضا، خانواده‌ها و نیز جذب اعضای نابینا به مراکز کانون پرورش فکری طراحی و اجرا شده است، افزود: این کتاب از مجموعه‌ای نفیس داستان‌های شاهنامه فردوسی از انتشارات کانون برای آشنایی کودکان و نوجوانان با ادبیات کلاسیک و معرفی شاعران نامی ایران زمین با عنوان «رستم و سهراب» به شکل گویا تهیه شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول  ادامه داد: مدت زمان این کتاب گویا 31 دقیقه است.

گل‌گل تصریح ‌کرد: این کتاب گویا همچون چهار نسخه دیگر به صورت صوتی و تصویری بوده و قابل اجرا در گوشی‌های تلفن همراه است.

وی در خصوص این کتاب اضافه‌کرد: این کتاب متعلق به «داستان رستم و سهراب» نوشته جعفر ابراهیمی (شاهد) است و تصاویر این کتاب گویا از کتاب مذکور به تصویرگری «کمال طباطبایی» استفاده شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول خاطرنشان‌کرد: اولین کتاب گویای کانون استان خوزستان با نام «دعای موش کوچولو» نوشته کلر ژوبرت توسط مربیان و اعضای کانون شماره یک دزفول در ابتدای سال 1392 طراحی و اجرا شده بود که پس از آن نیز کتاب‌های «گوسفندی که عصبانی بود، خیلی عصبانی»، «خشم قلمبه» و «خداحافظ راکون پیر» به شکل گویا برای استفاده کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه طراحی و اجرا شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار