تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۵۹۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر:
350 برنامه دهه فجر در خرمشهر برگزار می‌شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: 350 برنامه دهه فجر در این شهرستان برگزار می‌شود.

عادل فرهانیان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که با موضوع برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر برگزار شد اظهار کرد: دهه  فجر انقلاب اسلامی دهه مبارکی است که از برکات آن استقرار نظام جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: در این راستا و در ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر 350 برنامه تدارک دیده است که از روز 12 بهمن ماه آغاز خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر از دو ماه قبل برنامه‌ریزی خود را آغاز و در این راستا 10 جلسه برگزار کرده است.

فرهانیان تصریح‌کرد: در آغازین روز دهه فجر زنگ انقلاب با حضور مسئولان شهرستان در مدرسه شهید بهشتی نواخته خواهد شد و عملاً برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر آغاز می‌شود.

وی اضافه‌کرد: دیدار با امام جمعه خرمشهر، افتتاحیه بازی‌های محلی در غرب کارون، رژه نیروهای موتوری نیروهای مسلح و تاکسیرانی از پایگاه دریایی تا گلزار شهدا و برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع جنگ نرم از دیگر برنامه‌های نخستین روز دهه فجر در خرمشهر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خاطرنشان‌کرد: برگزاری مسابقه کتبی حلقه‌های صالحین، سرکشی از خانواده‌های شهدا در طول دهه فجر، برگزاری مسابقات فوتسال در حوزه رمضان، محفل انس با قرآن کریم، مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی، همایش نخبگان، نشست سیاسی، شب شعر عشایری نیز از دیگر برنامه‌های این مناسبت است.

فرهانیان افزود: همایش استانی با حضور اعضای بسیج محلات، برگزاری یادواره‌های شهدا در پایگاه‌های مقاومت بسیج، نشست عفاف و حجاب، برگزاری دعای ندبه و کمیل، حضور گسترده در نماز جمعه، شب شعر و مولودی‌خوانی، همایش ابرار با حضور متولیان بسیج و همایش سبک زندگی نیز از دیگر برنامه‌های مهم دهه فجر است.

وی گفت: همچنین همزمان با سراسر کشور و در ششمین روز از دهه مبارک فجر آیین عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر تصریح‌کرد: در آخرین روز از دهه مبارک فجر نیز همگام با سراسر ملت اسلامی در راهپیمایی پرشور سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم خرمشهر نیز حضوری حماسی را در این روز رقم خواهند زد.

فرهانیان افزود: در مجموع 350 برنامه توسط ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در طول دهه فجر برگزار می‌شود که همه آنها عمومی و با حضور شهروندان خواهد بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار