تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۵۹۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت‎نام از علاقه‌‌مندان به شركت در مسابقات اسكيت سرعت خوزستان
علاقه مندان به شركت در رقابت‌هاي قهرماني اسكيت سرعت خوزستان مي‌توانند اقدام به ثبت نام كنند.

علي آريان‌نژاد، دبير هيات اسكيت استان اظهار كرد: اين مسابقات 17 و 18 بهمن ماه در اهواز برگزار مي‌شود كه بازيكنان تا 14 بهمن ماه مهلت دارند براي شركت در آن اقدام به ثبت نام كنند.

وي افزود: مسابقات در دو بخش آقايان و بانوان و رده‌هاي سني جوانان و بزرگسالان و در ماده‌هاي 300، 500، 5000 و 20000 امدادي انجام مي‌شود.

دبير هيات اسكيت خوزستان گفت: اين رقابت‌ها جهت انتخاب تيم استان و شركت آن در مسابقات قهرماني كشور كه اسفندماه در بخش آقايان و بانوان به ميزباني شيراز برگزار مي‌شود، خواهد بود.

وي در ادامه خاطر نشان كرد: علاقه مندان به حضور در اين رقابت‌ها بايد اسكن شناسنامه، كارت ملي، بيمه ورزشي، گواهي تحصيلي عكس‌دار، گواهي صحت سلامت و يك قطعه عكس را به آدرس reg.Skate@gmail.com ارسال كنند و اصل مدارك خود را روز مسابقه تحويل دهند.

آريان‌نژاد بيان كرد: نفراتي به عنوان بازيكن شهرستان خود معرفي مي‌شوند كه يا شناسنامه‌اش صادره از آن شهرستان و يا اين كه خودش ساكن آن جا باشد. ورزشكاران زير 18 سال نيز بايد رضايت‌نامه والدين خود را به همراه داشته باشند.

وي در پايان گفت: ورزشكاران مجاز هستند در تمام ماده هاي مسابقه شركت كنند. ضمن اين كه از هر شهرستان و در هر ماده حداكثر دو اسكيت‌باز مي‌توانند شركت كنند. نفرات برتر اين مسابقات به عضويت تيم استان در مي‌آيند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: اسکیت ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار