تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۵۵۹۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بلک خبر داد:
بازسازی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان براساس نظرات علما
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: با بهره گیری از نظرات کارشناسان و علما نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی این سازمان بازسازی شد.

حجت الاسلام محمد حسین بلک پیش از ظهر امروز در مراسم دیدار آیت الله شفیعی نماینده مردم در مجلس خبرگان با مدیران، معاونان و کارشناسان اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان اظهار کرد: نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در سالهای قبل آنگونه که مدنظر بود فعالیت قابل توجه ای را ایفا نمی کرد ولی با مشورت با کارشناسان و استفاده از نظرات علما توانستیم میزان فعالیت آن را گسترش دهیم.

وی افزود: با توجه به راهنمایی ها و مشاوره این کارشناسان و به ویژه توجه خاص آیت الله شفیعی در این خصوص و اظهار نظرات مفیدی که داشتند، موفق به بازسازی مجموعه نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی سازمان شدیم که در حال حاضر بیش از 10 هزار جلد کتاب در نمایشگاه مورد بازدید علاقه مندان وجود دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه به برخی از فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: در مجموع در استان بیش از 150 خانه عالم برای مبلغان اعزامی توسط این سازمان ساخته شده است که در بحث تبلیغ مورد استفاده قرار می گیرند.

بلک همچنین از احداث کانون مداحان برای تربیت مداحان جوان و تاسیس بیش از 200 مرکز قرآنی دارای مجوز از این سازمان خبر داد و تصریح کرد: امروزه در استان بیش از 13 دبیرستان معارف صدرا فعالیت می کنند که ثمره کار آنان تربیت دانش آموزان مستعد و جذب حداکثری آنان به حوزه های علمیه است.

وی در ادامه به برگزاری 54 طرح فرهنگی در طول سال جاری در استان خبر داد که از مهم ترین این فعالیت ها می توان به امر مهم کتاب خوانی اشاره کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار