تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۵۶۰۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله حیدری :
ملت ایران هرگز تن به خواری و ذلت نمی‌دهد
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران تا آخرین نفس پای آرمان‌های این انقلاب، امام امت و شهدا ایستاده‌اند.
آیت‌الله محسن حیدری شامگاه سه‌شنبه در یادواره شهید فرهنگی جهانگیر شاهموردی و شهدای دانش‌آموز بندر امام خمینی (ره)، اظهار داشت: ملت ایران با اعتقاد راسخ ندای امام امت را لبیک گفته و 60 هزار شهید و یک‌صد هزار مجروح را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی تصریح کرد: هنگامی که جنگ نیز به این نظام و انقلاب تحمیل شد، ملت پای کار ایستاد و وفاداری نشان داد و 230 هزار شهید و صدها هزار مجروح و اسیر تقدیم نظام کرد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه در جنگ تحمیلی تمام شرق و غرب علیه ایران اسلامی به یاری صدام آمدند، اذعان داشت: تنها قدرتی که مردم به آن اعتماد و تکیه کردند قدرت الهی بود.

حیدری با تأکید بر اینکه ملت ایران تا آخرین نفس ایستاده است، خاطرنشان کرد: این ملت هرگز مقام معظم رهبری، شهدا و امام امت را ترک نخواهند کرد.

*ملت ایران هرگز تن به خواری و ذلت نمی‌دهد

وی با بیان اینکه این ملت حماسه سیاسی را به خوبی خلق کردند، متذکر شد: این ملت در حال خلق حماسه اقتصادی است و هرگز تن به ذلت و خواری نمی‌دهد و در نهایت پیروزی از آن همین ملت است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران در همه جبهه‌ها ایستاد و پیروز شد، اظهار داشت: این ملت در مقابل رژیم شاهنشاهی ایستاد و پیروز شد، در مقابل صدام ایستاد و پیروز شد، در مقابل جنگ نرم، فتنه 88 و فتنه‌های دیگر یکی پس از دیگری ایستاد و پیروز شد.

حیدری خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نیز ملت ایران در برابر فتنه تحریم ایستاده و قطعاً در این میدان نیز پیروز خواهد شد.

*دشمن برای ضربه زدن به اسلام و شیعه جنگ پنهانی خطرناکی راه انداخته است

وی با بیان اینکه جنگ دیگری نه از نوع جنگ سخت، نرم، فرهنگی و اقتصادی در کار است، افزود: این یک جنگ پنهان و خاص است که کمتر به آن توجه داریم.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: اگر دشمن را نشناسیم در جنگ مغلوبه می‌شویم، بنابراین شرط نخست پیروزی شناخت دشمن، میدان جنگ، تاکتیک‌های دشمن و راه‌های مقابله با آن است.

حیدری این جنگ پنهان را جنگ جمعیت عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن از اجرای برنامه کنترل جمعیت در ایران بسیار خوشحال است و این خطر خیلی کشور و جامعه ما را تهدید می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه کنترل جمعیت فاجعه‌ای بزرگ در ایران به وجود می‌آورد، تصریح کرد: سیاست انجام شده برای کنترل جمعیت در سال‌های اخیر اشتباه بوده است.

*خانواده‌ها در فرزندآوری محدودیت قائل نشوند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در بحث کنترل جمعیت در ایران افراط و تفریط صورت گرفته است، افزود: برخی اصلاً این قانون را قبول نکردند و ده‌ها بچه به دنیا آوردند ولی برخی نیز به یک یا دو بچه بسنده کردند.

حیدری خاطرنشان کرد: در پی اجرای برنامه غلط کنترل جمعیت در ایران، بافت جمعیتی ایران در حال تغییر است که در سال‌های آینده با پیری جمعیت روبرو خواهیم شد.

وی متذکر شد: برای مقابله با این مسئله دختران و پسران جوان نباید ازدواج خود را به تأخیر بیاندازند و باید پس از ازدواج نیز نسبت به فرزندآوری بدون محدودیت اهتمام داشته باشند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار