تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۵۶۰۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موسوی:
جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی مهمترین اولویت منطقه آزاد اروند است
معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد اروند از جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به عنوان مهمترین اولویت این سازمان نام برد.

سید علی موسوی از توسعه شهرهای آبادان و خرمشهر به عنوان هدف اصلی جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی نام برد و گفت: توسعه و آبادانی این دو شهر در اولویت اهداف منطقه آزاد اروند قرار دارد.

وی با اشاره به ابراز تمایل گروه بازرگانی شاهد جهت سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند گفت: جمعی از مدیران ارشد این گروه  با حضور در منطقه آزاد اروند از بخش های مختلف تجاری، بازرگانی و گردشگری بازدید و از نزدیک با پتانسیل و قابلیت های این منطقه آشنا شدند.

معاون اقتصادی وسرمایه گذاری منطقه آزاد اروند با اشاره به تعدد زمینه های کاری این شرکت از املاک و ساختمان، بازرگانی، سوخت و انرژی و بازار سرمايه به عنوان بخی از این زمینه ها نام برد و افزود: هر يک از زمينه های یادشده توسط يک شركت هلدينگ تخصصی و شركتهای فرعی هلدينگ اداره می شود.

موسوی همچنین با اشاره به نشست مسئولان این سازمان با مدیران ارشد گروه بازرگانی شاهد اظهارکرد: معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه و بیان توانایی های گروه بازرگانی شاهد جهت سرمایه گذاری در منطقه از مهمترین مسائل مطرح شده در این نشست بود.

وی تصریح کرد: این گروه از منطقه تجاری شلمچه، بندر خرمشهر، بخش گردشگری مینوشهر، اروند صغیر، ساحل سازی و جزیره چومه، منطقه دیری فارم، ساختمان نمایشگاه بین المللی اروند ، بازار آبادان، زمین گلف و سوارکاری، بیمارستان آیت الله طالقانی و باغ موزه دفاع مقدس آبادان  دیدن کردند.

به گفته وی انعقاد تفاهم نامه همکاری و سرمایه گذاری با گروه بازرگانی شاهد بخشی از برنامه دو روزه این مدیران این گروه در منطقه آزاد اروند است.

منطقه آزاد اروند با نیروی انتظامی همکاری بیشتری داشته باشد

نائب رئیس شورای شهر مینوشهر خواستار همکاری بیشتر منطقه آزاد اروند با نیروی انتظامی این منطقه شد.

محمد علی بحرانی اظهار کرد: مینوشهر به عنوان یک منطقه گردشگری نیاز به امنیت بیشتری دارد ولی متأسفانه شاهد برداشتن کیوسک های ایست بازرسی از سوی نیروی انتظامی بوده ایم.

وی افزود: از بعد از اتمام جنگ و بازگشت مردم به مینوشهر تا الان ما از نظر امنیت مشکلات بسیار اندکی داشته ایم و این را مدیون تلاشهای نیروی انتظامی در این سالها هستیم.

نایب رییس شورای شهر مینوشهر تصریح کرد: در ورودی های شهر از سمت پل امام رضا (ع) و پل امام حسین (ع) دو ایست بازرسی بود که با دقت رفت و آمد را کنترل می کردند که متأسفانه نیروی انتظامی در اقدامی این دو ایست بازرسی را از این مکانها برداشت.

بحرانی عنوان کرد: گفته های مسئولین نیروی انتظامی منطقی به نظر می رسد چرا که آنها مدعی هستند که هیچ گونه حمایتی از هیچ یک از ارگانها از نظیر سازمان منطقه آزاد اروند که این شهر در محدوده کامل آن قرار دارد از آنها نشده است.

وی تاکید کرد: از مسئولین ذیربط و سازمان منطقه آزاد اروند درخواست دارم که همکاری بیشتری با نیروی انتظامی جهت حفظ امنیت و آرامش در این منطقه داشته باشند تا خدایی ناکرده شاهد حوادث ناگواری برای شهروندان و گردشگران در آینده نباشیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار