تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۵۶۰۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز ثبت‌نام اعزام حج تمتع در خوزستان
مدیرکل حج و زیارت خوزستان از آغاز ثبت‌نام دارندگان اولویت اعزام به حج تمتع تا تاریخ 20/10/84 از 19 بهمن ماه امسال خبر داد.

ناصر حویزاوی اظهار کرد: اطلاعیه مربوط به ثبت‌نام این متقاضیان 15 بهمن ماه از سوی سازمان حج و زیارت در جراید منتشر خواهد شد.

وی درباره ثبت‌نام مرحله دوم اعزام به عمره گفت: در این مرحله ثبت نام در کاروان ها از دوم بهمن ماه آغاز شد؛ ثبت‌نام اولویت یک تا 300 از 2 بهمن ماه و اولویت‌های تا 320 از روز گذشته (8بهمن ماه) آغاز شده و ثبت‌نام دارندگان اولویت‌های تا 340 از 12 بهمن ماه و اولویت‌های تا 360 از 16 بهمن ماه در دفاتر حج و زيارت انجام می‌شود.

مدیر کل حج و زیارت خوزستان يادآور شد: چنانچه ظرفيت كاروان‌ها تا پایان ثبت‌نام اولویت 360 تكميل نشود، ثبت‌نام از اولویت‌های جدید با همين روند ادامه پیدا خواهد کرد.

وي با اشاره به برگزاری همایش آموزشی عمره‌گذاران در تاریخ جمعه 11 بهمن ماه، افزود: اعزام ثبت‌نام شدگان مرحله اول تا 7 فروردین 93 ادامه خواهد داشت.

حویزاوی اظهار کرد: مرحله دوم اعزام به عمره از 8 فروردین 93 آغاز مي‌شود و تا 6 تیرماه 93 ادامه مي‌يابد. در مجموع مرحله اول و دوم اعزام به عمره، حدود 25 هزار نفر از استان خوزستان به حج مشرف خواهند شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار