تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۵۶۰۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رضا صادقی پس از كنسرت اهواز؛
احساس کردم این آخرین کنسرت عمرم است
خواننده آلبوم «همین...» در جدید‌ترین گفت‌وگویش پس از مدت‌ها آخرین جزيیات فعالیت‌هایش را بر زبان آورد.

رضا صادقی که چندی پیش در اهواز روی صحنه رفته بود درباره جزيیات این برنامه به موسیقی ما گفت: پس از مدت‌ها در این اجرا، یاد خاطرات خوب گذشته افتادم. خاطراتی که در روزهای نخست شروع دور جدید موسیقی بعد از انقلاب شاهد‌ش بودیم و انرژی‌های کنسرت‌ها به شدت بالا بود و مردم شور و شوق زیادی در سالن‌های اجرای زنده داشتند.

صادقی افزود: مردم خونگرم اهواز با استقبال و محبت فراوانی که به من و گروه داشتند باعث شدند من همه نامهربانی و بدی‌های حاکم بر این روزهای دنیای موسیقی را فراموش کنم. مردم در سالن حس عجیبی داشتند و شاید به ندرت شده بود که حتی در کنسرت‌های تهران هم شاهد یک چنین انرژی عجیبی در سالن باشم. عده‌ای هم از کویت و آبادان به سالن اجرای برنامه آمده بودند که این موضوع هم برای من جالب توجه بود. انرژی سالن به قدری بالا و قوی بود که من یک آن حس کردم این آخرین کنسرت عمرم است.

صادقی همچنین درباره حرف و حدیث‌هایی مبنی بر انتشار آلبومی به نام «فقط گوش کن» با صدای او توضیح داد: این آلبوم یک آلبوم آنپلاگد است که همه بخش موسیقی آن به صورت آکوستیک ضبط شده است. بزرگ مرد موسیقی ایران فرهاد مهراد قبلا آلبومی با این فرم منتشر کرده بود که موسیقی آن فقط پیانو بود. این آلبوم هم فضایی مشابه دارد با این تفاوت که تنظیم موسیقی در این آلبوم برای پیانو و گیتار است. یک مقدار به کارهای قدیمی من نزدیک است. رضا تاجبخش در این آلبوم حضور دارد و اسم آلبوم نیز اصلا ربطی به هیچ کدام از قطعات آلبوم ندارد.

صادقی در توضیح دلیل انتخاب این اسم برای آلبوم گفت: با این اسم از همه کسانی که به این آلبوم گوش می‌کنند گفته‌ام که باید برای درک این اثر با تمام وجود آن را بشنوی.

این خواننده درباره زمان انتشار این آلبوم بیان کرد: همه تلاشم این بود که این آلبوم در بهمن ماه منتشر شود. اما برخی حساسیت‌های من باعث شده که هنوز خروجی کار نهایی نشود. به هر حال، هر چند این اثر آلبومی در فضایی متفاوت است اما قطعا باید برای مخاطب عام هم جذابیت داشته باشد. به خاطر همین فعلا در حال فکر کردن رو صرف انرژی روی آن‌ام و سعی می‌کنم اوایل سال آینده آن را به بازار بفرستم.

خواننده «وایسا دنیا» در انتهای صحبت‌هایش گفت: در روز ۱۳ بهمن ماه در یک کنسرت جالب در یک روز قرار است سه سانس در یزد برنامه اجرا کنم. سلامم را به آن‌ها برسان و بگو برای هر سه سانس این کنسرت یک غافلگیری خاص تدارک دیده‌ام که قطعا مورد توجه‌شان قرار خواهد گرفت.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: رضا صادقی ، اهواز
:
:
:
آخرین اخبار