تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۵۶۰۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح دفترنمایندگی نظام‌مهندسی درشهرستان کارون

رئیس سازمان نظام مهندسی خوزستان گفت: امروز نوزدهیمن نمایندگی دفتر سازمان نظام مهندسی در شهرستان باوی افتتاح شد و به زودی بیستمین نمایندگی در شهرستان کارون افتتاح می‌شود.

فرخ شیخ‌الاسلامی در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی نظام مهندسی در شهرستان باوی که ظهر امروز برگزار شد اظهار کرد: هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی خوزستان در راستای تحقق قانون نظام مهندسی و اجرای قوانین و مقررات ملی ساختمان به توسعه دفا‌تر نمایندگی در سراسر استان می‌پردازد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 18 دفتر نمایندگی نظام مهندسی در خوزستان شروع به کار کرده‌اند و دفتر شهرستان باوی نوزدهمین نمایندگی است و به زودی در شهرستان کارون بیستمین نمایندگی افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی خوزستان خاطر نشان کرد: باوی یک شهرستان بین راهی و یکی از مبادی ورودی استان است که با وجود پتانسیل‌های انسانی و توانمندی‌های اقتصادی در معماری و شهرسازی باید بیش از این مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شهرداری‌های ویس، ملاثانی و شیبان نقش ارزنده‌ای در ارتقا سیما و منظر شهری دارد، خطاب به امام جمعه ملاثانی عنوان کرد: تریبون نمازجمعه می‌تواند یک جایگاه مناسب برای ترویج فرهنگ ساخت و ساز اصولی باشد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار