تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۵۶۱۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه بندر ماهشهر:
مسئولیت‌ها فرصت مناسبی برای خدمت‌گذاری به مردم است
امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر گفت: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی فرصت مناسبی برای خدمت‌گذاری به مردم و کسب خشنودی خداوند متعال است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان، اظهار داشت: مسئولان باید عمر و ساعات زندگی خود را وقف خدمت کردن به مردم کنند.

وی تصریح کرد: انگیزه انسان برای کار کردن باید خدایی باشد و اگر انسان شیفته پست و مقام شد و با این انگیزه کار کرد بدون شک زمین خواهد خورد.

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر افزود: هر عملی که از انسان سر می‌زند ثبت و ضبط می‌شود و فردای قیامت پاسخگوی کوچکترین اعمال خود خواهد بود.

غبیشاوی متذکر شد: باید به گونه‌ای کار کنیم که مرضی خداوند متعال باشد و روز قیامت شرمنده خون شهدا نباشیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دیگر حکومت‌ها متفاوت است، گفت: ما امانت‌دار خون شهدا هستیم و باید به گونه‌ای در مسئولیت‌ها عمل کنیم که فردای قیامت شرمنده امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر نشویم.

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: بدون ارتباط معنوی با خدا نمی‌توان سربلند از عهده وظایف محوله برآییم، بنابراین باید از شب‌ها و ساعت‌های تاریکی آن برای کارهای روز انرژی و قدرت بگیریم و از ساعات پرفیض شب بهترین بهره را برای عبادت و ارتباط با خدا ببریم.

غبیشاوی در ادامه با بیان اینکه گرفتن پست و مقام بهترین فرصت برای خدمت کردن به مردم است، اظهار داشت: مسئولیت در نظام اسلامی بهترین موقعیت و فرصت برای خدمت کردن به مردم است و مسئولان باید قدر این فرصت‌های طلایی را بدانند.

وی تأکید کرد: این مردم نشان داده‌اند که شایسته خدمت کردن هستند چرا که در حساس‌ترین شرایط با حضور خود آبروی نظام را خریده‌اند.

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر در پایان اضافه کرد: هرجا که آبروی اصل نظام در میان بوده این مردم همیشه در صحنه، از تمام کاستی‌ها و نارسایی‌های موجود چشم‌پوشی کرده‌ و در تمام صحنه‌ها حاضر شده‌اند، بنابراین باید عمر خود را وقف این مردم کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار