تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۵۶۱۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گودرزی: از فلسطین حمایت می‌کنیم
وزیر ورزش و جوانان گفت: همان طور که در حوزه سیاست رابطه بسیار خوبی با فلسطین داریم، این تعاملات می‌تواند در زمینه ورزش هم بهتر از قبل شود.

به نقل از برنا، محمود گودرزی درخصوص حضور رئیس کمیته المپیک و سفیر فلسطین اظهار کرد: با توجه به رابطه خوب دو کشور ایران و فلسطین این دیدار برگزار و صحبت های مناسبی هم مطرح شد که می تواند به سود طرفین باشد. همیشه به آرمان های فلسطین اعتماد داشته و همانطور که در حوزه سیاست رابطه بسیار خوبی داریم، این تعاملات می تواند در زمینه ورزش هم بهتر از قبل شود.

وی ادامه داد: ما هم به دنبال تقویت روابط هستیم تا فعالیت های ورزشی دو کشور گسترده تر شود. در تمامی مجامع بین المللی ورزشی از فلسطین حمایت می کنیم و در نشست بعدی که در ریاض عربستان برگزار می شود، تلاش های خود را دو چندان خواهیم کرد. در حوزه آموزش هم می توانیم به آقایان و بانوان کمک کنیم و رقابت های زیادی را در رشته های گوناگون تدارک ببینیم. درخصوص توسعه زیر ساخت ها، بهبود بخشیدن منابع ورزشی و آموزش به مدیران آنها نیز امکان کمک کردن وجود دارد.

سفیر و رئیس کمیته المپیک فلسطین نیز برای دکتر گودرزی آرزوی موفقیت کردند. آنها اعلام کردند از تجربه بین المللی ایران در عرصه ورزش استفاده می کنند و تمایل زیادی دارند تا روابط خود را توسعه دهند.
:
:
:
آخرین اخبار