تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۵۶۱۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور رییس صندوق های بازنشستگی صنعت نفت
مسائل رفاهی کارکنان مناطق نفتخیز جنوب بررسی شد
در نشستی با حضور رییس صندوق های بازنشستگی و پس انداز صنعت نفت مسائل رفاهی کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بررسی شد.

در این نشست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با ارایه گزارشی از فعالیت های شرکت، به بیان نقش کارکنان پرتلاش این مجموعه در تحقق برنامه های تولید پرداخت.

حمید بورد با اشاره به شرایط دشوار عملیاتی در مناطق نفتخیز جنوب به دلیل گستردگی حوزه فعالیت و شرایط آب و هوایی، توجه بیش از پیش به مسائل رفاهی کارکنان جهت نگهداشت نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی سازمان را خواستار شد.

وی همچنین گزارشی از توانمندی های متخصصان مناطق نفتخیز جنوب در زمینه خودکفایی و بومی سازی بخش عمده ای از تجهیزات کاربردی صنعت نفت از جمله کمپرسورها و توربین های گازی ارایه داد.

در این نشست رییس صندوق های بازنشستگی و پس انداز صنعت نفت به تشریح وظایف، عملکرد و برنامه های این صندوق برای رفاه کارکنان پرداخت.

نصرت رحیمی با بیان این که در حال حاضر حدود 80 هزار نفر شامل بازنشستگان و خانواده های کارکنان متوفی حقوق بگیر صندوق هستند گفت: در راستای سود دهی و در آمد زایی فعالیت هایی انجام شده که از جمله آنها تحت پوشش داشتن حدود 30 شرکت صنعتی و تولیدی است.

در ادامه، در خصوص مشارکت در نوسازی بافت قدیم منازل مسکونی نفت در اهواز پس از انجام مطالعات اولیه، توسعه فضای اداری، احداث مجتمع آموزشی رفاهی در یکی از استان های همجوار خوزستان و بررسی و امکان سنجی گشایش مجدد فروشگاه های نفت در اهواز بحث و بررسی شد و برای مشارکت صندوق های بازنشستگی در اجرای آنها پس از انجام مطالعات لازم توافقاتی حاصل گردید.

در این نشست که در دفتر مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در اهواز برگزار شد مدیران ارشد و اعضای هیات مدیره این شرکت، مدیرعامل شرکت خدمات رفاهی نفت و جمعی از مدیران صندوق های بازنشستگی و پس انداز صنعت نفت حضور داشتند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار