تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۵۶۱۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ برتر فوتبال هفته بیست و پنجم
تقابل ترین‌های لیگ فوتبال /نبرد اندیشه‌ها در اهواز
دیدار دو تیم استقلال صنعتی و فجرسپاسی تقابل دو اندیشه از دو نسل متفاوت فوتبال است.

قطار شتابان این فصل لیگ برتر فردا از ایستگاه بیست و پنجم خود نیز خواهد گذشت تا تنها پنج هفته به پایان این رقابت‌ها باقی بماند.

در حالی به واپسین هفته‌های لیگ برتر فوتبال نزدیک می‌شویم که هیجان در ابتدا و انتهای جدول به اوج رسیده و فاصله کم امتیازات موجب شده است برد یک تیم را چند پله بالا بیاورد و با یک باخت سقوط چند پله‌ای را به دنبال داشته باشد.

در دیدارهای هفته بیست و پنجم و در یکی از بازی‌های حساس تیم استقلال صنعتی خوزستان در خانه میزبان فجرسپاسی شیراز خواهد بود.

حساسیت این دیدار از آن جایی است که از یک سو استقلال صنعتی میزبان با پیروزی در این دیدار خانگی تا حدود زیادی خیال خود را از ماندن در لیگ برتر راحت می‌کند و با استرس کمتری بازی‌های باقی مانده خود را در لیگ برتر ادامه خواهد داد.

از سوی دیگر فجرسپاسی شیراز نیز در وضعیتی بغرنج قرار دارد و شاگردان سرهنگ فوتبال ایران به شدت خطر سقوط را احساس می‌کنند.

استقلال صنعتی خوزستان که در هفته قبل در برابر سپاهان  با حساب سه بر یک تن به شکست داد در این هفته و در بازی خانگی خود در اهواز تنها به کسب سه امتیاز می‌اندیشد.

شاگردان عبدالله ویسی که با 26 امتیاز جایگاه یازدهم را در اختیار دارند برای بهبود شرایط جدولی خود در پی رسیدن به امتیازات این دیدار هستند تا خیال خود را از ماندن در لیگ راحت کنند.

در سوی دیگر فجرسپاسی شیراز وضعیت بسیار شکننده‌ای را در جدول دارد و با 19 امتیاز یکی از کاندیداهای سقوط محسوب می‌شود.

زردپوشان شیرازی برای ماندن در لیگ برتر چاره‌ای جز پیروزی در این مسابقه را ندارند و حتی مساوی نیز نمی‌تواند راه‌گشای گره این تیم باشد.

این دیدار از سویی تقابل اندیشه‌های دونسل متفاوت فوتبال کشور است چراکه از یک‌سو محمود یاوری کهنه‌کار قرار دارد و از سوی دیگر عبدالله ویسی مربی جوان استقلال خوزستان.

علاوه بر این جدال دو تیم تقابل ترین‌های لیگ در زمینه مربیان است چراکه که محمود یاوری مسن‌ترین سرمربی لیگ برتر در برابر عبدالله ویسی جوان‌ترین سرمربی لیگ قرار می‌گیرد که با دید در نهایت کدامیک موفق خواهند شد نتیجه را به سود خود به اتمام برسانند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار