تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۵۶۱۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ برتر بسکتبال/پتروشیمی ـ دانشگاه آزاد تقابل بالانشینان در بندر امام
تیم‌های پتروشیمی و دانشگاه آزاد در لیگ برتر بسکتبال تقابل بالانشینان در بندر امام را برگزار می‌کنند.

هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از عصر امروز با برگزاری دیدارهایی آغاز خواهد شد.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های امروز دو تیم بالای جدولی پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد تهران در برابر هم قرار خواهند گرفت.

پتروشیمی بندر امام صدرنشین بلامنازع لیگ برتر در حالی در این دیدار در برابر حریف قرار می‌گیرد که هفته گذشته موفق شد در داربی خوزستان پتروشیمی ماهشهر را صدتایی کند و با یک برد قاطع صدرنشینی خود را مستحکم‌تر کرد.

شاگردان مهران حاتمی که در این فصل از 18 مسابقه خود در لیگ برتر 18 برد را در کارنامه ثبت کرده‌اند در این دیدار خانگی نیز در پی رسیدن به برد نوزدهم خود و تداوم روند پیروزهای این فصل خود هستند.

از سوی دیگر دانشگاه آزادی قرار دارد که در این فصل همواره در رده سوم جدول قرار داشته است.

این تیم با وجود اینکه یکی از مدعیان به شمار می‌رود اما در برابر مهرام و پتروشیمی در نیم فصل اول و تا به اینجا در نیم فصل دوم نتوانسته است کاری از پیش ببرد و پشت سر این دو تیم قرار دارد.

دانشگاه آزاد در این دیدار خارج از خانه در برابر تیم آماده و شکست‌ناپذیر این فصل لیگ برتر پتروشیمی بندر امام کاری دشوار را در پیش خواهد داشت.

هم‌اکنون در جدول رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال تیم پتروشیمی بندر امام با 18 برد و 36 امتیاز صدرنشین است و دانشگاه آزاد نیز با 15 برد و 33 امتیاز جایگاه سوم جدول را در اختیار دارد.

دیدار تیم‌های پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد از ساعت 16 امروز در سالن بعثت بندرامام آغاز می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار