تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۵۶۱۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته نوزدهم :
لیگ برتر بسکتبال/صنایع پتروشیمی ماهشهر شهرداری گرگان را شکست داد
تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور تیم شهرداری گرگان را شکست داد.

تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در چارچوب هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور در سالن بعثت میزبان تیم شهرداری گرگان بود.

این دیدار به قضاوت جعفر محمدپور به عنوان سرداور، محمدجواد زارع به عنوان داور اول و علیرضا ناصرافشار به عنوان داور دوم برگزار شد.

در این مسابقه، امیر امینی، علی اموری‌نژاد، یونس لاله‌زاده، وحید بروجردی و محمد دباکونه پنج بازیکنی بودند که علی توفیق به عنوان آغاز کننده دیدار به زمین فرستاده بود و در آن سوی میدان هم مجید قاسم‌زاده، آرین صادقی، محسن خسروی، نمانجا کوواچوویچ و هومن رضایی پنج بازیکن آغاز کننده دیدار برای تیم شهرداری گرگان را تشکیل می‌دادند.

در 10 دقیقه نخست این مسابقه، شاگردان اسدالله کبیر بازی برتری را از خود به نمایش گذاشتند و تیم صنایع را با نتیجه 21 بر 15 شکست دادند.

در 10 دقیقه دوم نیز هرچند شاگردان علی توفیق موفق شدند 20 بر 17 نتیجه این کوارتر را به سود خود رقم بزنند اما در مجموع نیمه نخست را 38 بر 35 به میهمان خود واگذار کردند.

در نیمه دوم و 10 دقیقه سوم این دیدار نیز این بازیکنان صنایع پتروشیمی ماهشهر بودند که نتیجه را 36 بر 31 بر مهمان خود پیروز شوند.

در کوارتر چهارم نیز باز هم مردان علی توفیق نتیجه را 40 بر 32 به سود خود رقم زدند تا در پایان 76 بر 63 پیروز این میدان باشند.

در این مسابقه محمد دباکونه با 20 ریباند و 18 امتیاز توانست «دبل دبل» کند و با تأثیرگذاری 36 نیز مؤثرترین بازیکن این مصاف لقب بگیرد.

امتیاز تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر با کسب این پیروزی به عدد 27 رسید و جایگاه این تیم بدون تغییر در مکان ششم جدول رده‌بندی این مسابقات باقی ماند.

شاگردان علی توفیق در ادامه این رقابت‌ها دوشنبه هفته آینده چهاردهم بهمن ماه، میهمان تیم رده دومی مهرام تهران خواهند بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار