تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۵۶۱۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در یک دیدار نفس‌گیر
لیگ برتر بسکتبال/پتروشیمی بندر امام به سختی از سد دانشگاه آزاد گذشت
تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در یک دیدار نفس‌گیر به سختی از سد دانشگاه آزاد اسلامی گذشت.

در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور، تیم پتروشیمی بندر امام میزبان تیم رده سومی دانشگاه آزاد بود.

در این دیدار که در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر برگزار شد، رضا جوادی به عنوان سرداور، رضا آذرافزا به عنوان داور اول و نصر سعیدی‌نیا به عنوان داور دوم به قضاوت پرداختند.

مهدی کامرانی، بهنام یخچالی، حامد آفاق، حامد سهراب‌نژاد و ارسلان کاظمی پنج بازیکن آغازکننده برای تیم پتروشیمی بندر امام بودند و بابک نظافت، حامد حسین‌زاده محمد حسن‌زاده، ابراهیم توماس و محمد جمشیدی نیز پنج بازیکن آغاز کننده برای تیم دانشگاه آزاد را تشکیل می‌دادند.

در وقت یک‌چهارم نخست این دیدار هر چند دقایق اولیه مسابقه بسیار پایاپای و لحظاتی نیز به سود تیم میهمان پیگیری شد اما در ادامه مردان مهران حاتمی توانستند نتیجه این 10 دقیقه را 25 بر 16 به سود خود رقم بزنند.

اما وقت یک‌چهارم دوم این مسابقه با نتیجه نزدیک 19 بر 18 به سود دانشگاه آزاد رقم خورد تا در مجموع پتروشیمی بندر امام 43 بر 35 پیروز نیمه نخست این دیدار باشد.

در نیمه دوم و وقت یک‌چهارم سوم این دیدار نیز بازهم این شاگردان مهران شاهین‌طبع بودند که نتیجه این کوارتر را به سود خود رقم زدند هرچند بندر امامی‌ها با توجه به اختلاف امتیازی که در کوارتر نخست به دست آوردند همچنان با نتیجه 59 بر 54 از میهمان خود پیش بودند.

در این کواتر درگیری ارسلان کاظمی و میثم میرزایی و دخالت دیگر بازیکنان، مسابقه را برای لحظاتی به جنجال کشاند که این غائله منجر به دادن فول فنی به میثم میرزایی شد.

در کوارتر چهارم نیز دیدار بسیار حساس و نفس‌گیر دنبال شد و در حالی که پتروشیمی بندر امام می‌رفت تا نخستین باخت خود را در این دوره از مسابقات تجربه کند کمتر از 25 ثانیه مانده به انتهای این دیدار یک پرتاب 2 امتیازی به داد شاگردان مهران حاتمی رسید و مسابقه 70 بر 70 مساوی به پایان رسید تا وقت‌‌های اضافه تعیین کننده برنده این دیدار باشد.

در کوارتر چهارم این دیدار حامد آفاق از پتروشیمی بندر امام و محمد حسن‌زاده از دانشگاه آزاد پنج فوله و از مسابقه اخراج شدند.

در وقت‌های اضافه این دیدار ابتدا تیم دانشگاه آزاد از میزبان خود پیش افتاد اما در ادامه بازیکنان پتروشیمی بندر امام خود را به آب و آتش زدند تا در نهایت در واپسین لحظات 89 بر 85 پیروز این مصاف سخت، نفس‌گیر و جذاب باشند.

در این وقت‌های اضافه حامد سهراب‌نژاد و ارسلان کاظمی از پتروشیمی بندر امام و پویا تاجیک از دانشگاه آزاد، پنج فوله و از مسابقه اخراج شدند.

در این دیدار ارسلان کاظمی با 14 ریباند و 20 امتیاز موفق شد «دبل دبل» کند ضمن اینکه با تاثیرگذاری 34، موثرترین بازیکن این میدان لقب گرفت ضمن اینکه باید به بازی درخشان بهنام یخچالی که نقش عمده‌ای در پیروزی تیمش داشت نیز اشاره کرد.

مدافع عنوان قهرمانی با این پیروزی 38 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات مستحکم‌تر کرد.

تیم پتروشیمی بندر امام در ادامه این رقابت‌ها دوشنبه چهاردهم بهمن‌ماه در سالن اندیشه شهرک بعثت، میزبان تیم شهرداری گرگان است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار